HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 29 Tien Giang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
About this role
We are seeking a Senior Brand Marketing Executive for HouseNow Vietnam, located in Thanh Xuan District, Hanoi, Vietnam. In this role, you will hold a key position in shaping and executing the brand's marketing strategies. The ideal candidate will have a minimum of 4 years of experience in brand marketing, with a proven track record of success in building compelling content and executing impactful social media campaigns. We are looking for someone who loves tech products, even better if you are interested in Prop-tech and Real Estate.
1. Job Description:
- Defining the the brand's positioning in the market to develop a comprehensive brand strategy that aligns with the company's overall marketing goals
- Plan and manage brand marketing campaigns across various channels like digital marketing, social media marketing, public relations,... to increase brand awareness and engagement.
- Ensure consistent brand messaging and communication across all marketing channels to build brand equity and loyalty.
- Conduct market research to understand consumer insights, market trends, competitor activities and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Track and analyze the performance of marketing campaigns, measure brand awareness and report on progress towards brand goals.
- Continuously monitor competitor activity and market trends to identify opportunities and threats to the brand.
- Manage the brand marketing budget effectively
- Collaborate with cross-functional teams, including creative, product, sales,... to ensure brand consistency and alignment across all marketing initiatives
2. Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications or a related field.
- Minimum of 4 years of experience and knowledge in Branding/PR/Digital Marketing, with a preference for candidates who have worked in content creation or social media management.
- Proven track record of developing and executing successful brand marketing campaigns that drive measurable results.
- Have extensive knowledge of marketing methods and tools, including social media platforms, content management systems and analytics tools
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools (e.g., Google Analytics, social media analytics).
- Have content creation skills, creativity and the ability to analyze customer behavior
- Excellent written and verbal communication skills, with the ability to craft compelling messaging and storytelling.
- Strong leadership and collaboration skills, with the ability to inspire and motivate cross-functional teams.
- Have the ability to quickly grasp new trends.
3. Benefits:
- Salary offer based on capability: 20.000.000 - 30.000.000 VNĐ
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Email: [email protected]
Anh Văn Hội Việt Mỹ VUS là hệ thống giáo dục hàng đầu Việt Nam. Đến nay, hệ thống đã phát triển rộng khắp với 60 cơ sở toàn quốc, đặc biệt là các thành phố trọng điểm như: Hồ Chí Minh. Hà Nội, Đà Nẵng, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, Tây Ninh, Vĩnh Long,...
Hiện nay, VUS có hơn 1000 nhân sự hành chính cùng đội ngũ hơn 2,300 nhân sự giáo viên và trợ giảng đang chung tay thực hiện tầm nhìn và sứ mệnh của tổ chức: Khơi mở tiềm năng cho các thế hệ học viên thông qua việc cung cấp các chương trình đào tạo Anh ngữ, đào tạo kỹ năng số chất lượng cho trẻ em, thiếu niên và người lớn. Từ việc trang bị Kiến thức và tư duy toàn cầu, Kỹ năng học tập và làm việc hiệu quả, Nền tảng ngoại ngữ vững chắc, Giá trị sống chân thật, các thế hệ học viên thêm sẵn sàng hội nhập, kiến tạo tương lai cho bản thân và cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH theo luật lao động đề ra
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty.
- Du lịch hằng năm
- Team building, summertrip,...
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1997
Mission
- Tự tin vững vàng (Confident)
- Quan tâm sẻ chia (Caring)
- Đồng lòng hợp tác (Collaborative)
- Khát khao chiến thắng (Aspirational)
VUS tạo động lực và thúc đẩy nhân viên không ngừng phát triển bản thân, chung tay với doanh nghiệp hướng đến sự phát triển bền vững.
Review VUS
đi làm hết ca k có nghĩa là được nghỉ ngơi ,điện thoại phải luôn onl
Giờ giấc thì thoải mái,
Đã từng làm việc ở đây và vẫn muốn tiếp tục quay lại làm tiếp