Mô tả công việc
Responsible for the operational efficiency of all aspects of the linen room including staff uniform management and the service delivery of this area within budgeted guidelines.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
• Oversee the implementation of linen room standards and procedures
• Recommended changes to these standards and training needs on an ongoing basis
• Maintain a current and thorough knowledge of all linen room systems
• Open and close the shift and ensure effective shift hand over
• Distribution and collection of keys
• Management of all incoming and outgoing calls to Housekeeping Department
• Solve employee grievances
• Direct task allocations and change according to volume and peak periods
• Perform quality inspections
• Prioritize VIP or difficult guests
• Liaise with Laundry and Housekeeping for guest and hotel requirements
• Ensure staff uniforms and hotel linen is processed and delivered in a timely manner
• Co-ordinate special projects (eg equipment routine service; stock inventories)
• Manage all special requests made by guests
• Ensure consistency within the department
• Ensure you have complete knowledge of hotel departments, service areas, layouts and facilities and the location of these
• Supervise linen storage areas
• Perform linen / uniform inventory and various report
• Maintain adequate stock levels
• Complete stock-takes as required
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Perform other task assigned based on Movenpick Resort Phan Thiet needs or requirements
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
• 2 years laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to speak, read and write English
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Organizational and training abilities
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo /Ảnh
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Notarized copy of diploma certificate/ Sao y bằng cấp chứng chỉ công chứng
ANYA Premier Hotel Quy Nhơn là khách sạn 5 sao đạt chuẩn quốc tế đầu tiên tọa lạc ngay tại trung tâm thành phố Quy Nhơn. Tòa nhà 24 tầng tại giao lộ An Dương Vương và Chương Dương, trước Công viên Thành phố và ngay trước bờ biển đẹp nhất thành phố Quy Nhơn.Khách sạn với quy mô 256 phòng từ hạng Superior đến phòng Tổng Thống. Với nét nổi bật trong phong cách thiết kế thoáng đãng, thanh lịch của kiến trúc đương đại hòa quyện với cảm hứng từ thiên nhiên và hướng tới sự tự nhiên như trong hơi thở, ANYA Premier Hotel Quy Nhơn mang đến cho quý khách cảm nhận từ biển Quy Nhơn ngay tại khách sạn với nắng, gió và không khí biển cùng với cảnh quan xanh như một khách sạn mang hồn resort giữa lòng phố biển.
Review ANYA PREMIER HOTEL
Khuôn viên rộng rãi, thiết kế hiện đại, mọi người làm việc rất chăm chỉ và tỉ mỉ. Hay phải làm thêm giờ, khá mệt nhất là gặp các khách khó tính. (gg)