Mô tả công việc
• Responsible for giving all guests resort activities and information and suggest guest selling in outlet as well as a boutique shop
• Ensure all guests are being treated in an efficient and courteous manner. Resolve customer complaints as your duties
• Responsible for guest’s requests and communicate with related departments to achieve guest satisfaction
• Always greet and assist all guests in friendly and helpful manner.
• Register all arrival rooms according to established procedures.
• Perform check in, check out and room change procedures and ensure all the data are fully entered correctly to hotel systems in accordance with reservation.
• Assist guest with currency exchange.
• Ensure all arrival villas is to be checked defect by related departments and follow up any issues
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees’ problems to Front Office Supervisor/Duty Manager if he/she is unable to assist
• When on night shift, check night reports and prepare morning report along with all necessary preparations for guest arrival.
• Respond all the guest’s calls and assist guest’s requirements.
• Responsible in giving guests products views and selling products in boutique shop
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management, Business Administration or equivalent education required.
• 1 year in resort of similar size
• Excellent in written and verbal communication
• Competency in Microsoft applications including Word, Excel and Outlook
• Familiar to Smile and POS is a plus
• English or other language is preferred
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Ayla Spa là chuỗi hệ thống spa cao cấp thuộc Công ty TNHH Uservice Việt Nam. Được thành lập vào tháng 8/2018, Ayla Spa đã có 2 spa tại các vị trí đắc địa Hà Nội và Hồ Chí Minh, được các khách hàng tin tưởng và lựa chọn để thư giãn, chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp. Tầm nhìn: Chuỗi hệ thống Spa mang thương hiệu Ayla Spa sẽ trở thành điểm đến ưa thích của những vị khách ưa trải nghiệm dịch vụ đẳng cấp nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống, sức khỏe và sắc đẹp. Mục tiêu hướng đến xây dựng 1 chuỗi Spa cao cấp tại các địa điểm nổi tiếng như Đà Nẵng, Nha Trang, Hội An,... - Về lĩnh vực hoạt động: chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cao cấp, khách hàng chủ yếu là người nước ngoài: Hàn Quốc, Nhật Bản, Trung Quốc,...