VFBS - A member of the Imex Pan Pacific Group (IPPG), operating in various fields, mainly in franchising international brands. VFBS specializes in franchising foreign food & fast food brands such as: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. With a widespread chain of distribution stores and the best customer service nationwide, VFBS will provide Vietnamese customers with service quality that meets the standards expected from globally renowned brands.
JOB DESCRIPTION:
- Monitor and evaluate training programs, processes, and workflows for quality and effectiveness; make recommendations for improvement.
- Manage training schedules, coordinate class starts at multiple locations, and manage training equipment and materials.
- Design and prepare educational aids and materials.
- Maintain updated curriculum database and training records.
- Organizing monthly certification for crew members and managers
- Daily/weekly store visit checks to improve food standard
- Ensure NSF/QA REV check.
QUALIFICATIONS
- At least 1 years of experience in training with one year of supervisory experience is required.
- Excellent verbal and written communication skills with strong graphic design ability.
- Thorough understanding of training processes.
- Ability to moderate large groups.
- Extremely organized and detail-oriented.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
COMPENSATION AND BENEFITS
Salary and rewards:
- The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
- Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
- Engagement events: Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
- VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities, and energetic people.
- Modern working space, fully equipped for work such as laptops, calling software (3CX),...
- Youthful and professional working environment.
- Opportunity to work with famous managers in the F&B industry.
Learning and Organization Development:
- Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
- Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills, and soft skills
Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006
Mission
- Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường
Review BellSystem24 Việt Nam
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, môi trường linh hoạt, thú vị, tận tâm (RV)
Môi trường tốt đẹp giữa Nhật và Việt Nam, được góp ý, đề xuất và góp phần vào sự phát triển dự án (BST)
Môi trường làm việc áp lực, cơ sở vật chất cũ kỹ, bộ phận quản lý yếu kém. Ai muốn rèn luyện khả năng chịu đựng thì có thể vào thử. (RV)