Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Brand Manager/ Product Manager acts as an overall champion for assigned brands, ensuring alignment with the company’s objectives and strategy. Responsible for managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities. This includes developing new products and line extensions, defining brand vision, creating strategic plans, developing marketing plans, managing budgets, and working closely with internal and external parties to achieve goals.
- Work with the OTC Marketing Director to determine long-term directions and strategies for assigned brands.
- Define brand vision, positioning statements, and create strategies to support the vision.
- Develop strong marketing plans to achieve sales, profit, and marketing objectives.
- Execute marketing programs flawlessly and timely; monitor and evaluate program results against planned objectives, and recommend and implement contingency plans as needed.
- Develop advertising, media, and project briefs; work closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
- Maintain in-depth knowledge of key business data and apply an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process.
- Manage and monitor the brand’s P&L and A&P budget to prevent over/under spending; understand how brand profitability impacts category and total company portfolio, and provide input and recommendations for brand productivity and P&L improvements.
- Lead and manage new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches.
- Collaborate with Market & Customer Intelligence (MCI) to conduct market research for product development, specify necessary research, and visit customers and consumers to determine needs and desires.
- Work closely with Demand Planners to develop product forecasts and monitor inventory and supply levels to ensure forecast accuracy; negotiate and align forecast targets with Trade Marketing.
- Establish and build strong relationships with key opinion leaders, medical associations, and target customers across relevant therapeutic sectors.
- Plan and conduct Continuing Medical Education (CME) Programs.
- Provide sales teams and medical representatives with necessary support, including promotional materials and product training.
- Develop promotional and communication materials that comply with regulatory, legal, and medical guidelines.
- Conduct regular field visits to understand the current business state and generate new insights for strategies and programs to achieve company goals.
Yêu Cầu Công Việc
Professional Background
- Degree in Phamarcy, Business or Marketing with at least 4-5 years relevant work experience in Marketing and Product Management capacity.
Competency Requirements
- Strong foresight and forward planning.
- Organizational skills with the ability to multi-task.
- Results-oriented with determination to get things done.
- Ability to translate insights into actionable strategies.
- Strong potential in strategy development and leadership.
- Proven track record in product marketing within the pharmaceutical sector.
- Detail-oriented with strong project management, analytical, problem-solving, communication, and interpersonal skills.
- Proficient in Windows-based software.
- Fluent in spoken and written English.
- Willingness and ability to occasionally travel.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec là công ty thành viên thuộc tập đoàn Vingroup (sở hữu các thương hiệu nổi tiếng như Vincom, Vinpearl, Vinhomes, …). Với hơn 3 năm thành lập, Vinmec đã khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực dịch vụ y tế chất lượng cao tại Việt Nam với chứng nhận quốc tế JCI đầu tiên của Việt Nam và hệ thống phòng khám vệ tinh tại Hà Nội, TP Hồ Chí Minh. Trong năm 2015 và đầu năm 2016, công ty đã lần lượt khánh thành 3 bệnh viện đạt tiêu chuẩn quốc tế tại Phú Quốc, TP HCM và Nha Trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Khai trương Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec Nha Trang
- 2015: Khai trương Trung tâm DV Xạ trị - Khoa Ung bướu. Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec nhận chứng chỉ JCI
- 2015: Khai trương Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec Phú Quốc Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec Central Park
- 2014: Khai trương Trung tâm Ung bướu – Xạ trị, Trung tâm Gen và Tế bào gốc
- 2014: Khai trương Trung tâm Hỗ trợ sinh sản, Phòng khám Đa khoa Quốc tế Vinmec Sài gòn,
- 2013: Khai trương phòng khám Quốc tế Vinmec - Royal City
- 2012: Thành lập Hệ thống Y tế Vinmec. Chính thức khai trương Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Vinmec – Times City
Mission
- Vinmec Times City là bệnh viện đa khoa đầu tiên tại Việt Nam đạt chứng chỉ JCI - Chứng chỉ uy tín hàng đầu thế giới về thẩm định chất lượng dịch vụ y tế, được công nhận trên 90 quốc gia, “Tiêu chuẩn vàng” tại các bệnh viện danh tiếng toàn cầu.
Review Vinmec International Hospital
Môi trường làm việc tốt (GL)
Phúc lợi tốt, cơ sở vật chất tốt (GL)
Nơi tốt để bắt đầu (GL)