Mô tả công việc
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing). Assist management in training and motivating employees; serve as a role model.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; thank guests with genuine appreciation.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment
Yêu cầu công việc
- At least 1 to 2 years experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Được thành lập vào năm 1882, Công ty Berli Jucker là một trong những tập đoàn hàng đầu của Thái Lan, hoạt động thay mặt chính mình và cho các công ty quốc tế trong sản xuất, tiếp thị, bán hàng, phân phối và dịch vụ. BJC là thành viên của Tập đoàn TCC và được niêm yết trên sàn chứng khoán Thái Lan.
BJC Việt Nam được thành lập vào năm 2007 với mục đích quảng bá danh mục sản phẩm của Tập đoàn BJC cũng như các sản phẩm liên quan ra nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Tập đoàn TCC đã phát triển từ khởi đầu khiêm tốn thành một tập đoàn đẳng cấp thế giới. Công ty hiện đang hoạt động trong năm lĩnh vực kinh doanh chính là thực phẩm và đồ uống, kinh doanh công nghiệp và thương mại, tài chính và bảo hiểm, tài sản và bất động sản và nông nghiệp và công nghiệp nông nghiệp.