AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
ĐIỀN QUÂN Media & Entertainment được đánh giá là một trong những công ty truyền thông và giải trí phát triển nhanh nhất Việt Nam. Chúng tôi tự hào là một trong những nhà sản xuất và cung cấp nội dung hàng đầu Việt Nam. Các chương trình và nội dung do chúng tôi sản xuất bao trùm trên mọi lĩnh vực từ tin tức, kinh tế - xã hội, công nghệ, văn hóa, giải trí, tài liệu, ký sự, ẩm thực cho đến phim điện ảnh và phim truyền hình. Chúng tôi hiện đang sản xuất và cung cấp rất nhiều thể loại nội dung phong phú, đa dạng cho các đài, kênh truyền hình, truyền thông lớn trong nước cũng như quốc tế. Sở hữu mô hình khép kín từ đội ngũ sản xuất sáng tạo và tài năng cùng với hệ thống trang thiết bị tiên tiến nhất, chúng tôi tự tin có thể cung cấp mọi dịch vụ và giải pháp tốt nhất, nhanh nhất, hiệu quả nhất để đáp ứng mọi nhu cầu liên quan đến truyền thông và giải trí của doanh nghiệp, đối tác, và công chúng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động tập thể, du lịch hằng năm của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 01/12/2017
Mission
Tầm nhìn: tập đoàn truyền thông và giải trí hàng đầu khu vực Đông Nam Á
Triết học: Sử dụng sức mạnh truyền thông để hỗ trợ hoạt động kinh doanh! Thành công của khách hàng cũng là thành công của chúng tôi.
Phương châm: Cùng nhau phát triển Thành công của khách hàng và đối tác cũng là thành công của chúng tôi