Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Maintaining and growing the revenue of existing customers.
- Discover the needs of customers to develop business.
- Make a plan to manage and develop the coverage of products on the market.
- Achieve and exceed monthly, quarterly and annual sales targets established by management.
- Customer care and tightly sales tracking according to the schedule.
- Directly implement, and supervise the performance of contracts, including procedures for delivery of goods, issuing invoices, returning.
- Receive and handle customer complaints about product quality, delivery time …
- Support the accounting department to expel the debt, only the responsibility when the customer has paid off.
- Make quotations, create and negotiate contracts to close the deal but not directly sign contract. Monitor the contract liquidation process.
- Propose the contract implementation method with customers and propose the effective plan to approach customer.
- Report on inventory, sales speed at the supermarket and propose solutions to push sales/ clear slow-moving stock to the person in charge.
- Manager and monitor Merchandiser activities, make sure they complete tasks according to the schedule.
- Make sure fieldwork on the working plan, send report on time.
Yêu Cầu Công Việc
- College or University, preferably Economics/Business Administration
- Have at least 1 year of experience in a similar position in the FMGC industry at supermarkets, convenience store chains...
- Have experience and relationships with supermarket chains and convenience chains
- Experience in negotiating commercial contracts with supermarket chains, convenience store chains..
- Good sales data analysis and evaluation skills
- Problem-solving skills
- Proficient in Microsoft Office
- Accept business trips to local Supermarkets on a weekly/monthly/quarterly basis.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Công nghệ Blue Ocean là thành viên của TẬP ĐOÀN GIÁO DỤC EQUEST - hiện là một trong những tổ chức giáo dục tư nhân lớn nhất Việt Nam với hơn 155.000 học sinh theo học hàng năm tại các trường thành viên bao gồm các trường K-12, Đại học và dạy nghề, Ngoại ngữ cũng như các nền tảng Edtech khác nhau. Kể từ tháng 6 năm 2022, EQuest và các tổ chức thành viên bao gồm, K12 và ESL & EdTech, được công nhận bởi NCA CASI, NWAC, SACA CASI, các bộ phận công nhận của Cognia (Hoa Kỳ).
Riêng về Khối EDTECH (Công nghệ giáo dục) bao gồm các công ty: Blue Ocean Technology, MegaEdu Technology, ISMART .... Chúng tôi xem yếu tố con người là tài sản quý giá nhất và là nhân tố quyết định đến sự phát triển của tổ chức. Chúng tôi luôn chào đón những ứng viên đam mê và mong muốn được làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động.
Quản lý nhân tài là một trong những chiến lược quan trọng của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng một tổ chức hoặc một quốc gia chỉ thịnh vượng khi sử dụng nhân tài hiệu quả. Không thể cạnh tranh quốc tế khi những cá nhân tài năng nhất của chúng ta đang nhàn rỗi trong khi chờ đợi các cuộc hẹn hoặc nộp đơn xin việc. Vì vậy, chúng tôi chủ động tìm kiếm, chiêu mộ nhân tài và tạo mọi điều kiện thuận lợi để họ phát huy hết khả năng của mình.