Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Công ty Cổ phần Công nghệ Blue Ocean là thành viên của TẬP ĐOÀN GIÁO DỤC EQUEST - hiện là một trong những tổ chức giáo dục tư nhân lớn nhất Việt Nam với hơn 155.000 học sinh theo học hàng năm tại các trường thành viên bao gồm các trường K-12, Đại học và dạy nghề, Ngoại ngữ cũng như các nền tảng Edtech khác nhau. Kể từ tháng 6 năm 2022, EQuest và các tổ chức thành viên bao gồm, K12 và ESL & EdTech, được công nhận bởi NCA CASI, NWAC, SACA CASI, các bộ phận công nhận của Cognia (Hoa Kỳ).
Riêng về Khối EDTECH (Công nghệ giáo dục) bao gồm các công ty: Blue Ocean Technology, MegaEdu Technology, ISMART .... Chúng tôi xem yếu tố con người là tài sản quý giá nhất và là nhân tố quyết định đến sự phát triển của tổ chức. Chúng tôi luôn chào đón những ứng viên đam mê và mong muốn được làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động.
Quản lý nhân tài là một trong những chiến lược quan trọng của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng một tổ chức hoặc một quốc gia chỉ thịnh vượng khi sử dụng nhân tài hiệu quả. Không thể cạnh tranh quốc tế khi những cá nhân tài năng nhất của chúng ta đang nhàn rỗi trong khi chờ đợi các cuộc hẹn hoặc nộp đơn xin việc. Vì vậy, chúng tôi chủ động tìm kiếm, chiêu mộ nhân tài và tạo mọi điều kiện thuận lợi để họ phát huy hết khả năng của mình.