Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
Bravestars Games - một công ty trẻ, một hoài bão lớn đang trên con đường thực hiện ước mơ khẳng định thương hiệu game Việt trên thị trường quốc tế!
Bạn mong muốn một cơ hội công việc được thỏa sức đam mê và sáng tạo của mình?
Bạn tìm kiếm một cơ hội trở thành cộng sự với những đồng nghiệp "chất lừ" và "cá tính".
Các dự án với bạn phải là "không tưởng" và "vô cùng thử thách".
Nếu Bravestars Games là một cái tên bạn từng biết đến bởi sản phẩm game như Shadow of Death, Stickman Revenge, Galaxy Defense hay đơn giản là được bạn bè giới thiệu, hãy dành thêm thời gian để "cùng tìm hiểu" về chúng tôi nhé!
Gia nhập cùng BRAVESTARS!
Review Bravestars Games
May mắn ăn được thưởng của 1 2 dự án thì năm sau đẩy KPI lên để khó ăn hơn. Không giữ được người giỏi, ai hót hay thì sống lâu, đấu đá nội bộ khá nhiều
Sếp nói thẳng từ đầu vào là công ty không giữ người tài
Tạm được, nhưng để cống hiến lâu dài thì không thể vì ở đây không học hỏi được gì nhiều