- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Bravestars Games - một công ty trẻ, một hoài bão lớn đang trên con đường thực hiện ước mơ khẳng định thương hiệu game Việt trên thị trường quốc tế!
Bạn mong muốn một cơ hội công việc được thỏa sức đam mê và sáng tạo của mình?
Bạn tìm kiếm một cơ hội trở thành cộng sự với những đồng nghiệp "chất lừ" và "cá tính".
Các dự án với bạn phải là "không tưởng" và "vô cùng thử thách".
Nếu Bravestars Games là một cái tên bạn từng biết đến bởi sản phẩm game như Shadow of Death, Stickman Revenge, Galaxy Defense hay đơn giản là được bạn bè giới thiệu, hãy dành thêm thời gian để "cùng tìm hiểu" về chúng tôi nhé!
Gia nhập cùng BRAVESTARS!
Review Bravestars Games
May mắn ăn được thưởng của 1 2 dự án thì năm sau đẩy KPI lên để khó ăn hơn. Không giữ được người giỏi, ai hót hay thì sống lâu, đấu đá nội bộ khá nhiều
Sếp nói thẳng từ đầu vào là công ty không giữ người tài
Tạm được, nhưng để cống hiến lâu dài thì không thể vì ở đây không học hỏi được gì nhiều