Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Handle brand house performance through supervising market info insight, Brand Health, Retail audits, and Sales data analysis, and propose an action plan.
- Deploy new products, lead, monitor, and evaluate new products within the Brand House.
- Facilitate flawless communication and collaboration between Marketing deployment and various departments, ensuring cohesive execution of brand initiatives that align with interpersonal goals.
- Champion self-development and cultivate a deep understanding of brand strategies. Cultivate a culture of continuous learning through informative sharing and feedback sessions.
- Actively participate in the origination, evaluation, and implementation of new, innovative ideas to drive brand growth and efficiency.
- Collaborate closely with other departments such as Sales, Product Development, and Supply Chain to ensure alignment and integration of brand projects with overall business strategies.
- Facilitate cross-functional meetings and discussions to address challenges and capitalize on opportunities for alignment and efficiency.
- Apply market research, consumer insights, and competitive intelligence to advise decision-making throughout the brand project lifecycle.
- Incorporate findings into campaign strategies, product development processes, and overall brand performance evaluation to drive continuous improvement and competitive advantage.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2–3 years experience in Category Management in a sizeable FMCG company (preferably an MNC).
- Proficient in English and Vietnamese with sophisticated communication & presentation skills.
- Shown proficiency in project management and ability to coordinate with various departments and team members to deliver common objectives.
- Good collaborator leadership skills, including efficiently communicating project goals and progress to cross-functional teams and senior management.
- Strong analytical skills, adept at demonstrating data to advise strategic decisions and optimize marketing initiatives.
- Results-oriented mindset, with a focus on driving successful outcomes and achieving strategic objectives.
- Experience in conducting market research and analysis to identify consumer trends, competitive landscape, and opportunities for product innovation and differentiation.
Tại BAT, chúng tôi cam kết thực hiện Mục đích tạo ra một Ngày mai Tốt đẹp hơn. Đây chính là động lực thúc đẩy con người và niềm đam mê đổi mới của chúng tôi. Hãy xem bạn có thể làm được gì tại BAT.
• Nhà tuyển dụng hàng đầu toàn cầu với 53.000 người BAT trên hơn 180 thị trường
• Thương hiệu được bán tại hơn 200 thị trường, sản xuất tại 44 nhà máy ở 42 quốc gia
• Các Trung tâm Công nghệ mới thành lập xây dựng năng lực đổi mới đẳng cấp thế giới tại 4 địa điểm chiến lược
• Người dẫn đầu về sự đa dạng trên tờ Financial Times và người chiến thắng Thực hành tốt nhất trong Ngày Quốc tế Phụ nữ
• Đạt giải thưởng Seal – một trong 50 công ty bền vững nhất
THUỘC VỀ, ĐẠT ĐƯỢC, CÙNG NHAU
Sự hợp tác, đa dạng và làm việc theo nhóm là nền tảng cho mọi việc chúng tôi làm tại BAT. Chúng tôi biết rằng việc cộng tác với các đồng nghiệp có nền tảng khác nhau là điều khiến chúng tôi mạnh mẽ hơn và chuẩn bị tốt nhất để đáp ứng các mục tiêu kinh doanh của mình. Hãy đến mang lại sự khác biệt của bạn!