Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
The Sales Representative will be responsible for seeking new contact, making introduction calls / emails to potential B2B customers and scheduling appointments for our sales team. The ideal candidate should have a proven track record of success in sales, be results-oriented, and possess excellent communication and interpersonal skills.
Key Responsibilities:
- Seek new contact from numerous sources through various industries.
- Conduct outbound calls / emails to potential B2B customers in Vietnam to introduce Buzzebees' loyalty solutions, point systems, and gamification offerings.
- Schedule appointments for the sales team to meet with potential customers.
- Build and maintain strong relationships with prospects by providing excellent customer service and following up on inquiries.
- Achieve weekly and monthly call and appointment quotas.
- Maintain accurate and up-to-date records of all calls and appointments in our CRM system.
- Collaborate with the sales team to develop effective strategies to increase customer engagement and sales.
* Work Location: Work at home.
Yêu Cầu Công Việc
- Know your way around LinkedIn, social media, Google Search, and emails.
- 2+ years of experience in telesales, preferably in the B2B space.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Results-oriented with a strong focus on achieving targets and quotas.
- Experience working with a loyalty or mar tech system.
- Strong problem-solving and organizational skills.
Buzzebees Co., Ltd. - công ty được thành lập vào năm 2012, tập trung vào ứng dụng Đặc quyền CRM và tiếp thị kỹ thuật số và ứng dụng M-Commerce.
Chúng tôi chuyên đổi mới công nghệ di động với trọng tâm là xây dựng lòng trung thành của người tiêu dùng. Không giống như các công ty thương mại điện tử truyền thống, chúng tôi đi tiên phong trong cách tiếp cận thương mại di động cho cả nhà bán lẻ ô tô và xe máy truyền thống cũng như các doanh nghiệp trực tuyến. Trong ba năm qua, công ty đã cực kỳ thành công trong việc xây dựng một hệ sinh thái được hỗ trợ bởi Nền tảng CRM được thiết kế để đưa người tiêu dùng đến gần hơn với các thương hiệu bằng cách mang lại những trải nghiệm tuyệt vời giúp cuộc sống của họ tốt đẹp hơn. Hiện tại, công ty có hơn 11 triệu người dùng và đang tiếp tục tăng lên.