REPONSIBILITIES
- Implement the business plan according to the assigned monthly, quarterly and yearly targets.
- Find new customers who need to deploy AI and Bigdata solutions.
- Maintain customer care; ensure timely and successful delivery of solutions which meet customer needs.
- Analyze and forecast customer demands, conduct market research, propose necessary and timely countermeasures.
- Work closely with the development team to optimize the product based on customer needs.
- Support project implementation, monitor and handle related issues.
- Write monthly, quarterly and annual reports.
- Prepare contracts, bidding documents or relevant. Coordinate to monitor the progress of project implementation, contract acceptance and liquidation.
- Other tasks that managers assign.
ABOUT YOU
- Bachelor’s degree in economics, business administration or related fields, technological knowledge, especially in new technologies (AI, Big Data) is an advantage;
- 3 to 5 years of experience in a similar position;
- Strong industry knowledge, competitors’ analysis, consulting and research skills;
- Ability to work under high pressure and have a sense of accomplishment;
- Excellent communication and problem-solving skills. Potential applicants would be able to provide persuasive presentation and make a positive impression on customers.
- Good English skills.
BENEFITS
- Attractive salary and benefits (13th Salary, Performance Salary; Allowance; Reward Potential Candidate)...)
- Salary: 800$ - 1400$ + Comission
- Performance Review every year.
- Free parking, Snacks, tea, and coffee are ready to serve
- Various sharing on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
- Teambuilding, Company trip, Year-end party, 8-3, 20-10, Happy Hour, Happy Birthday, Base Connection Day,…
- A flexible environment with super fun and enthusiastic colleagues.
- Other benefits: allowance, bonus, insurance etc.
CONTACT
Mail send: nhung.pham@lifesup.com.vn
Contact: Ms Nhung- 0373116612
Skype: Nhongg Nè
- LIFESUP welcome you.
- Thành lập từ năm 2010 cho tới nay CellphoneS đã không ngừng mở rộng phát triển hệ thống khắp cả nước và trở thành một trong những chuỗi bán lẻ điện thoại di động hàng đầu cả nước.
- Sứ mệnh của CellphoneS là đem đến cho khách hàng sự hài lòng cao nhất với thái độ phục vụ trẻ trung, thân thiện và các sản phẩm chất lượng tốt nhất. Đem đến cho nhân viên một môi trường làm việc công bằng, thân thiện, thoả sức thể hiện
- Công ty cam kết trở thành chuỗi cửa hàng bán lẻ thiết bị công nghệ với chất lượng dịch vụ hàng đầu luôn hướng tới khách hàng trong mọi hành động
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các khoản BHXH, BHTN, BHYT theo quy định Thưởng Lễ/Tết, lương tháng 13…
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm, tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2010
Mission
6 giá trị cốt lõi của CellphoneS:
- Chánh niệm
- Biết ơn
- Mình là gốc rễ vấn đề
- Trung thực
- Tình huynh đệ
- Làm đúng cam kết
CellphoneS mong muốn mang lại những trải nghiệm chất lượng nhất và trở thành người bạn đồng hành tin cậy của Quý khách hàng.
Review Kỹ Thuật Diệu Phúc (cellphones)
Quy trình làm việc thì không rõ ràng, OT không lương.
Công ty gia đình, không trân trọng nhân viên, ép KPI của nhân viên đủ kiểu luôn. Lương cực thấp.
Làm nhân viên bán hàng của công ty cực kì cực