Mô tả công việc
• Controls and analyses, on an on-going basis, in order to optimize the following:
o Quality levels of product and service
o Guest satisfaction
o Merchandising and marketing
o Operating costs
o Sanitation and cleanliness (hygiene)
o Outlet Maintenance
• Coordinates and supervise the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times
• Establishes and maintains effective employee relations
• Assists in coordinating pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as:
o Local requirements
o Market needs
o Competition
o Trends
o Recipes
o Potential costs
o Availability of Food and Beverage products
o Merchandising and promotions.
• Coordinates to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks and Food and Beverage items in accordance with quality and quantity standards
• Daily and weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to, the following:
o Overall Food and Beverage financial results and profitability
o Projected business
o Operations results and problems
o Changes in procedures
o New management policies
o Quality improvement
o Sales improvement
o Productivity improvement
• Attends all other meetings as required by the administrative calendar
• Keeps and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include:
o Sales history
o Sales mix
o Actual costs
o Potential costs
o Par stock
o Production time
• Assists in implementing a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensures proper follow-up to attain maximum quality and efficiency
• Keeps aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits
• Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community
• Assists Outlet Manager on manpower planning and management needs
• Involves in the preparation and management of the Department’s budget
• Performs any other duties which may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Fluent English skills
• Leadership Skills
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo /Ảnh
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
Chuyển Phát Nhanh GHN - Công Ty CP Dịch Vụ Giao Hàng Nhanh Là công ty cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh, đảm bảo độ chính xác, tiết kiệm thời gian, phục vụ khách hàng một cách tốt nhất. GHN là công ty giao nhận hàng đầu Việt Nam, được thành lập từ năm 2012, đầu tư nhiều nhất vào việc nâng cao hệ thống và chất lượng dịch vụ giao hàng. Tự hào là một trong những doanh nghiệp giao nhận hàng đầu Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển của thương mại điện tử trong suốt 7 năm qua.10.000.000 đơn hàng được giao thành công mỗi tháng.Là đơn vị vận chuyển tin cậy của hơn 100.000 cửa hàng và doanh nghiệp trên toàn quốc.Là một trong những đơn vị vận chuyển sở hữu mạng lưới giao nhận lớn nhất Việt Nam với 1.000 xe tải,100.000m2 diện tích kho bãi, 2000 điểm gửi hàng toàn quốc, cùng đội ngũ 10.000 nhân viên giao nhận.Giao hàng nhanh toàn quốc 63/63 tỉnh thành, 713/713 huyện, 11.000/11.000 phường, xã.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chính sách đãi ngộ về BHYT, BHXH, BH thất nghiệp,... theo quy định của Pháp luật
- Tham gia khám sức khỏe định kỳ hàng năm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch do công ty tổ chức hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Công ty CP Dịch Vụ Giao Hàng Nhanh Giao hàng nhanh là Công ty giao nhận đầu tiên tại Việt Nam được thành lập
- Năm 2015, GHN chinh phục 100% 63 tỉnh thành, sở hữu mạng lưới giao nhận phủ sóng toàn quốc đến cả những hải đảo xa, ra mắt dịch vụ AhaMove, cung cấp dịch vụ giao hàng hỏa tốc 30 phút đến 4 giờ trong nội thành Hồ Chí Minh và Hà Nội.
- Năm 2017, GHN cho ra mắt Dịch vụ vận tải cho doanh nghiệp GHN Logistics, Dịch vụ kho và xử lý đơn hàng GHN Fulfillment.
- Năm 2018, đánh dấu một bước tiến quan trọng trong hệ thống vận hành của GHN khi đạt khả năng xử lý 500.000 đơn hàng mỗi ngày. Nâng tầm vị thế trên thị trường khi hợp tác với hai đối tác hàng không lớn của Việt Nam là Vietnam Airline và Vietjet Air cho ra mắt dịch vụ vận tải đường hàng không. Chính thức thay đổi nhận diện thương hiệu, mang đến một hình ảnh hiện đại, trẻ trung và khác biệt.
- Năm 2019, tổng số bưu cục GHN đã chính thức vượt ngưỡng 500 bưu cục.
Mission
- Công ty giao nhận đầu tiên tại Việt Nam được thành lập với sứ mệnh phục vụ nhu cầu vận chuyển chuyên nghiệp của các đối tác Thương mại điện tử trên toàn quốc
Review GIAO HÀNG NHANH
Môi trường toxic, thường xuyên truy thu, thiếu công bằng (RV)
Lượng công việc nhiều, truy thu hết, lương thấp (RV)
Truy thu liên tục, giam lương, quỵt lương (RV)