Mô tả công việc
・Managing and handling day-to-day accounts and related tasks across all outlets, including recording of receipts, cash flow discrepancies and item returns
・Ensuring payments to suppliers are made on time
・Monthly profit and loss report and analysis
・Quarterly account closing and submission to accounting firm
・Liaising with local and overseas vendors in arranging a smooth delivery process.
・Ordering of shop supplies and following up with suppliers regarding any quality issues.
・Coordinate vendors to ensure that shop repairs and maintenances are done on a timely basis.
・Coordinating of new shop openings with various suppliers and departments.
Yêu cầu công việc
Gender:Any
Age:25~ 40 years old
Education level:University
Must
・Can join overseas training in Malaysia andSingapore for 2~3 months.
・Chief accountant certification
・Degree in Accountancy/Business studies
・Good Japanese (JLPT N3~N2) OR Good English speaking
・+3 years of experience as accountant
・Proficient in Google Sheets
・Good interpersonal and communication skills.
・Independent and responsible in work.
・Able to handle full set accounts
■Working time
Mon-Sat:10:00 ~ 19:00
※Fixed off on Wednesdays
※It's shift working including Saturday.
Quyền lợi được hưởng
■Working conditions/Benefits :
・Only start up member will be able to join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Full social insurances
・Overtime pay (if have)
・Parking fee
■Salary:
1. Japanese Chief Accountant: $1000 ~$1500 (depend on Japanese skill)
AHCOM Group là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực phân phối, bảo hành, bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại thị trường Việt Nam. Hiện nay, AHCOM đang phân phối 3 dòng xe với 03 đại lý:
1. Mazda Lê Văn Lương
2. Subaru Hà Nội
3. Nissan Long Biên
Cùng 02 Xưởng Dịch vụ phục vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
Tạo lập và duy trì môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, minh bạch. Xây dựng một tổ chức bền vững. Thực hiện chế độ đãi ngộ thỏa đáng về vật chất và tinh thần nhằm khuyến khích từng thành viên tạo ra nhiều giá trị mới cho khách hàng.