Mô tả công việc
JOB SPECIFIC TASKS
• Check daily and constantly with Chief Concierge for additional bookings, cancellation, flight changes, additional instructions, special request, etc.
• Check and monitor details of flight arrivals/departures to ensure timely pick-up/drop-off
• Report to Concierge Desk and Reception Desk regularly for any flight delay or cancellation on both incoming and outgoing flights.
• Overall knowledge of standard operating procedures Airport services.
• Monitor daily arrivals and anticipate guest need and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
• Establish contact with all airline desks at both the International and Domestic terminals to build relationship with those clients.
Yêu cầu công việc
Good communication
Service mind
Quyền lợi được hưởng
• 02 months of probation with Full salary
Service charge
Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Local and International training course
• 05 working days
02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Associate Appreciation Week
Take-care culture
• Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
AHCOM Group là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực phân phối, bảo hành, bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại thị trường Việt Nam. Hiện nay, AHCOM đang phân phối 3 dòng xe với 03 đại lý:
1. Mazda Lê Văn Lương
2. Subaru Hà Nội
3. Nissan Long Biên
Cùng 02 Xưởng Dịch vụ phục vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
Tạo lập và duy trì môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, minh bạch. Xây dựng một tổ chức bền vững. Thực hiện chế độ đãi ngộ thỏa đáng về vật chất và tinh thần nhằm khuyến khích từng thành viên tạo ra nhiều giá trị mới cho khách hàng.