Mô tả công việc
- Supervise the Supply base to maximize Sales & Profitability
- Full responsibility for decisions on assortment, inventory, shelf space, promotions
- Working with related department to develop and maintain the Pricing Strategy for the Category
- Achievement of Commercial KPI's: Sales, Cash Margin, Statistical Margin, Later Income, Aging Stock, Potential Aging Stock, Stock Rotation, Stock Day's, Stock Availability.
- Manage the performance of a defined product category effectively in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation.
- Research, analyze and evaluate the market to identify customer's needs and product/range opportunities.
- Work with related department to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer.
- Develop a range assortment that delivers Competitive Advantage
- Re-assess article performance on a regular basis to identify and deal with any aging stock.
- Proactively evaluate and act on results of monthly promotion and other forms of promotional activity to implement any key learning's.
- Maintain effective internal communications channel particularly with other Category Management teams, operations, sales & marketing, supply chain and other functions within the organization
- Ensure clear communication and understanding to Operations of any action taken that impacts on the Customer or Store
Yêu cầu công việc
- Experiences within the Delica category/ ready-to-eat food
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
- Customer-focused.
- Good communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Strong analytical ability and good in data / figures. Abilities to use computer, office programs and database
Quyền lợi được hưởng
Lương tháng 13, thưởng
Sau hơn 10 năm trưởng thành và phát triển, GOLDSUNFOOD được biết đến là một trong những thương hiệu ẩm thực hàng đầu Việt Nam với hơn 200 nhà hàng trên toàn quốc. Và đến nay, thông qua các nhà hàng mang đặc trưng văn hóa ẩm thực đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Ý, Lào,..này, mỗi năm chúng tôi đã đón khoảng 2,4 triệu lượt khách hàng sử dụng dịch vụ.
"KHÔNG CÓ VIỆC GÌ KHÓ - CÓ GOLDSUNFOOD LO. Đội ngũ nhân sự hùng hậu với hơn 6000 nhân viên làm việc tại Hội sở và các Nhà hàng trên toàn quốc, nhân viên GOLDSUNFOOD - Luôn kiên trì và khát khao được thăng tiến, nhờ làm việc trong một môi trường thúc đẩy bạn phải phát triển và tạo cơ hội cho bạn thể hiện năng lực của bản thân. Cơ hội được đào tạo và làm việc chuyên nghiệp trong ngành FnB hoặc thử sức với những vị trí trong Nhà hàng - Goldsunfood đánh giá cao sự nhiệt tình, tinh thần ham học hỏi và cầu tiến của nhân viên.
Với sự phát triển không ngừng và mong muốn được “sát cánh” với những trái tim nhiệt huyết, yêu ẩm thực từ khắp mọi miền để cùng thực hiện sứ mệnh của mình, chúng tôi hân hoan chào đón ứng viên cho các vị trí hấp dẫn tại GOLDSUNFOOD !
Chuỗi nhà hàng của GOLDSUNFOOD bao gồm các thương hiệu:
King BBQ ; ThaiExpress; Hotpot Story; Khaolao; Truly Việt; Dolpan Sam; BukBuk; Seoul Garden; Tasaki BBQ; Sushi Kei; Meiwei; Capricciosa
Review GOLDSUNFOOD
Phần lớn là COCC, làm việc không có kế hoạch, thường xuyên chậm lương, trừ lương không rõ lý do (RV)
Môi trường làm việc kém, chế độ lương thấp, làm việc không có quy trình, trừ lương không rõ lý do (RV)
Môi trường làm việc quá cũ, cơ sở vật chất rất kém, không có nước máy (RV)