Your mission is to embrace continuous integration/deployment in a delivery pipeline that will perform automated quality checks, deploy cloud infrastructure and applications quickly, and provide operational tooling and metrics that can be consumed by development teams. To be successful, you will have a blend of development experience and operational experience that provides a good understanding of the developers you are working with, while also balancing critical systems uptime.
Requirements
- Contribute to developing continuous delivery, automation, and building pipelines to create an excellent experience for developers and customers
- Identify and develop opportunities to improve our processes and tools for automation
- Learn new skills and help foster a continuous delivery and cloud-first mindset
- Manage your day-to-day workload and requests using agile practices as part of a team and community
- Periodic after-hours on-call support is required with over-time
Benefits
Must have skills
- Bachelor's or Master's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
- Experience in managing Linux operating systems
- Experience using Docker and container orchestration, such as ECS/EKS is a plus
- Knowledge of one or more of the following AWS CloudFormation/Terraform/CDK for infrastructure provisioning
- Knowledge of the source control and its related concepts (Gitlab/Git flow, Trunk base, branches, etc.)
- Experience with CI/CD tools (such as Jenkins, TeamCity, AWS CodePipeline, CodeDeploy) or configuration management tools (such as Ansible, Chef, Puppet..)
- Familiarity with at least one programming language (Python, Bash, etc.)
- Knowledge of networking, firewalls, load balancers, high availability, etc.
- Good skills in English and the ability to communicate effectively with business and technical teams
- Demonstrate good logical thinking and problem-solving skills
- Be curious and self-learning attitude
- Experience in SDLC and Agile methodologies
- Ability to work independently and as part of a team
- Experience in the banking or finance industry
- AWS certification(s) related to Advanced Networking
- AWS Certified DevOps Engineer - Professional
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.
Review Appota Corporation
Team lúc nhiều người thực tập cùng chơi với nhau hợp, leader thoải mái hay giúp đỡ. (rw)
HR tận tâm, leader phỏng vấn chia sẻ rất là thẳng thắn phản hồi kết quả nhanh nữa. (rw)
HR bên này nhiệt tình vch luôn, support từ A-Z, tới phỏng vấn công ty khá xinh nhé (rw)