Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and maintain business activities
- Coordinate with the Marketing department to develop programs of introduction service product and customer care.
- Make monthly, quarterly and annual business development plans.
- Implement and monitor business plans, ensuring the proposed plans are met.
- Participate in business activities (Austcham, Amcham,...) PR and promotion to develop business opportunities and company brand in the community
- Deploy search and connect new quality customer sources to exploit needs, advise and persuade customers to use service products.
2. Service provision contracts
- Negotiate, evaluate and arrange to sign business contracts with BOD and customers.
- Monitor deadlines for renewal or liquidation of contracts and/or addendums.
- Store, preserve and secure service contract information according to regulations.
3. Deploy the project after the customer signs the service contract
- Transfer related information to departments performing service operations according to the contract.
- Monitor preparation and implementation progress of relevant departments to coordinate and unify arising regulations.
4. Report results and results of business activities to the BOD on a monthly and summarize business activities annually. In case a problem is discovered, it is necessary to quickly notify the BOD for timely resolution.
5. Perform other tasks as requested by the BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Femal/Mal with < 55 years old
- Majored education level: graduate from university
- Working Experience: Experience in development customers
- Lanaguage Skills: English IELTS from 5.0 with good verbal skills
- Appearance: well presented, confident,
- Presentation skills, creative
- Computer Skills: Email, word, excel, powerpoint, photoshop…
- Skills: data analysis, creativity, problem solving, critical thinking, planning
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility and can withstand pressure high at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 55
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.
Review Appota Corporation
Team lúc nhiều người thực tập cùng chơi với nhau hợp, leader thoải mái hay giúp đỡ. (rw)
HR tận tâm, leader phỏng vấn chia sẻ rất là thẳng thắn phản hồi kết quả nhanh nữa. (rw)
HR bên này nhiệt tình vch luôn, support từ A-Z, tới phỏng vấn công ty khá xinh nhé (rw)