Việc làm Bambooship

Cập nhật 27/07/2024 20:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Bambooship
Human Resources Manager
Bambooship 3.3★
3 đánh giá 13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

I. JOB OVERVIEW

• Manages the Human Resources function of the Hotel by developing the strategy aligned to the Hotel’s mission, goals and objectives.

II. DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Develops the hotel’s HR strategy in conjunction with the mission, goals and objectives of the hotel and presents to Board of Directors

Establishes at the property, the Hotel HR framework including:

• The organization structure

• HR Policies and Procedures

• Recruitment system

• Induction and Orientation procedures

• Training procedures

• Performance Appraisal system

• Transfer and promotion procedures

• Develops a hotel succession plan

• Designs HR forms, documents and processes

• Develops staffing policies & guidelines

• Conducts training for manages in HR specialty areas (recruitment; effective roster costing; appraisals, etc )

• Assist Department Heads in customizing Job Descriptions

• Develops a reward and recognition system

• Perform the role of adviser, consultant and councilor to management and staff

• Develop strategies to correct operational problems relating to staff (including absenteeism, turn over, retention, morale etc)

• Manage industrial relations issues of the hotel

• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance

• Manage the hotel’s superannuation scheme

• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews

• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal

• Establish relationships with external organizations including government agencies; training consultants; private training providers and professional associations

• Provide advice to the General Manager which will assist in the meeting of strategic objectives

• Manage the legal issues of the department

• Respond to requests for information from internal and external sources.

• Maintain remuneration scales in accordance with financial objectives

• Plan bonus, commission and incentive schemes for relevant staff

• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions

• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements

• Approves leave after considering hotel requirements

• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • Good working environment with high standard of service;
  • Competitive salary package;
  • PVI Health Care and Accident Insurance;
  • 2 days off per week/ 18 days of Annual Leave;
  • Uniform Laundry by the Company;
  • Daily meals;
  • Other attractive benefits,....;

Yêu cầu công việc

Qualifications –

Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.

Required Skills –

  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Good writing skills

Experience –

Over 10 years of experience in the HR & Administration with at least 4 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience.

Yêu cầu hồ sơ

*CV/ Resumé for application should be made in English.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 5.06, Tầng 5, Khu Officetel, 38 Trương Quốc Dung, P.08, Q.Phú Nhuận

Bambooship đang thực hiện sứ mệnh làm giàu cho làng quê Việt Nam bằng cách cung cấp các giải pháp giao hàng thương mại điện tử ở các vùng nông thôn bên cạnh các thành phố lớn.

Với giá trị cốt lõi của mình, chúng tôi hợp tác với các đối tác địa phương để tối ưu hóa việc giao hàng tại từng khu vực với tiêu chuẩn cao nhằm đảm bảo hàng hóa đến tay người tiêu dùng cuối cùng nhanh nhất. Chúng tôi chỉ vừa mới bắt đầu thôi! Chúng tôi còn nhiều khía cạnh cần cải tiến và nhiều ý tưởng sẽ định hình ngành công nghiệp hơn nữa.

Chúng tôi đang tìm kiếm những cá nhân có định hướng tham gia cùng hoạt động của chúng tôi. 


Review Bambooship

3.3
3 review

15/04/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nhiều việc nhưng không bị hối thúc quá. Được cấp máy tính làm việc. Sếp trực tiếp thì ok (IT)

21/04/2024
Nhân viên tổ chức sự kiện tại Hồ Chí Minh

Chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết và môi trường vui vẻ.Văn phòng sạch sẽ, đẹp (IT)

04/08/2022
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc trẻ trung năng động(IT)

Những nghề phổ biến tại Bambooship

Bạn làm việc tại Bambooship? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bambooship

Bambooship

Click để đánh giá