Mô tả công việc
- Ensure compliance with all employment regulations during recruitment and hiring processes.
- Foster a positive workplace culture by addressing employee concerns, resolving conflicts, and ensuring that the organization adheres to policies and best practices.
- Serve as a point of contact for employee queries related to HR policies, compensation, benefits, and career development.
- Handle compensation and benefits administration to ensure alignment with industry standards and internal equity.
- Manage payroll processing and ensure timely payment of employee salaries.
- Address employee questions regarding payroll, benefits, and other HR-related matters.
- Ensure compliance with local, state, and federal employment laws and regulations.
- Maintain and update employee records, including attendance, leave, and personnel files.
- Maintain HR systems and databases, ensuring accuracy and data confidentiality.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience in HR, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of labor laws and HR best practices.
- Proficiency in HR software.
- Computer skill
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Bao Bì Bình Minh Group với sứ mệnh “Nâng tầm thương hiệu doanh nghiệp” bằng các sản phẩm bao bì màng mềm phức hợp đáp ứng với các tiêu chuẩn chất lượng Quốc tế. Chúng tôi mong muốn xây dựng hệ trục giá trị to lớn của doanh nghiệp của mình thông qua việc nâng cao xu thế cạnh tranh, năng lực trải nghiệm thương hiệu của bạn trên các sản phẩm bao bì!
Lịch sử thành lập
2019: Tăng vốn điều lệ thành 50 tỷ đồng.
2007: Xây dựng Nhà máy công suất lớn tại Dĩ An, Bình Dương. Chính thức lấy tên Công ty Cổ phần Bao bì Bình Minh. Công suất: 10 tấn sản phẩm/ngày.
2004: Thành lập Công ty Thịnh Dương, tiền thân của Công ty Cổ phần Bao bì Bình Minh.
01/2020: Khánh thành và chính thức vận hành Nhà máy 3, tổng công suất lên tới 35 tấn/ngày.