Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
[HCM, FCO] Senior Product Specialist
BẢO TÍN MẠNH HẢI
31 việc làm
7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
16/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Welcome, Football enthusiasts!
Are you a huge Football fan? Do you enjoy heart-pounding journey while leading the worlds' greatest Football clubs to glory? Do you aspire to spread the joy to the like-minded players? Welcome to our FC Online (FCO) Team! Join us as we embark on a thrilling journey through the electrifying realm of competitive gaming!
About Our Position
The Product Specialist at FC Online (FCO) plays a crucial role in optimizing in-game experiences with a focus on monetization and live operations. By leveraging deep insights into game mechanics, you will devise innovative monetization strategies, enhancing monetization streams, and create engaging activities across diverse player segments.
Job Description
What You Will Do In This Position?
> Propose/Develop new feature/tools to support Excellent Operation
Job Requirements
Who Are We Looking For?
> Advanced skills in Microsoft office
Are you a huge Football fan? Do you enjoy heart-pounding journey while leading the worlds' greatest Football clubs to glory? Do you aspire to spread the joy to the like-minded players? Welcome to our FC Online (FCO) Team! Join us as we embark on a thrilling journey through the electrifying realm of competitive gaming!
About Our Position
The Product Specialist at FC Online (FCO) plays a crucial role in optimizing in-game experiences with a focus on monetization and live operations. By leveraging deep insights into game mechanics, you will devise innovative monetization strategies, enhancing monetization streams, and create engaging activities across diverse player segments.
Job Description
What You Will Do In This Position?
- Monetization: Define monetization plan, optimize game monetization between player segments, including but not limited to optimizing in-game sales/top-up promotions, improving user payment channels, pricing strategy, etc.
- Product Operations: Enrich the game with several layers of activities, driving all stages of these activities' planning and development to attract new users, retain existing ones, and re-engage churned users across various channels.
- Market Research: Conduct market research to stay updated on FCO users’ insights, industry trends, competitive landscape, and emerging opportunities to propose/create new feature/campaign to drive business goals and user experience
- Performance Optimization:
> Propose/Develop new feature/tools to support Excellent Operation
Job Requirements
Who Are We Looking For?
- Experience: 2-3 years working experience in product operations, monetization, strategy consulting, BA, BI or related fields in Digital Product industry
- Background: Bachelor's degree from reputable universities or equivalent practical experience
- Technical Skill:
> Advanced skills in Microsoft office
- Passion: A deep love for Football is a must-have. Additional, your passion for any type of competitive games is also required.
- Soft Skills: Razor-sharp analytical mind, excellent problem-solving abilities, and clear, impactful communication skills. - Language: Fluent in English (must-have)
- Impactful & Challenging Work: Join a dynamic environment where your contributions can shape the gaming experiences of millions.
- Opportunities for Growth: Embark on a journey of personal and professional development across various business tracks.
- Vibrant Culture: Connect with like-minded individuals in a lively and inclusive workplace, where we work hard and play hard.
- Autonomy: Take charge of your projects and make your mark on the gaming industry.
- Competitive Package: Enjoy competitive salaries, modern facilities, office perks, and medical benefits.
- APPLICATION FORM GUIDANCE:
- Your CV
- The Garena Application Form (You can download the file in the link below, fill in and upload with your CV): https://shorturl.at/aH1os
Khu vực
BẢO TÍN MẠNH HẢI
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Trải qua bề dày hơn 30 năm xây dựng và phát triển, cùng với triết lý kinh doanh "Giữ tín nhiệm hơn giữ vàng", Bảo Tín Mạnh Hải đã và đang có 08 cửa hàng trực thuộc công ty và là một trong số ít những thương hiệu ngành vàng nổi tiếng của Việt Nam nhận được sự tin tưởng, yêu quý của khách hàng. Không chỉ nhận được sự tin tưởng tuyệt đối trong kinh doanh vàng tích trữ, Bảo Tín Mạnh Hải còn là một thương hiệu vàng trang sức nổi bật về số lượng mẫu mã phong phú, phù hợp với nhu cầu đa dạng của các khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT và các quyền lợi khác theo quy định của pháp luật lao động và Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Bảo Tín Mạnh Hải được thành lập ngày 15/11/1992 tại địa chỉ 39 Nguyễn Trãi, Thanh Xuân, Hà Nội. Hành trang duy nhất lúc bấy giờ chính là hai chữ "Bảo Tín" và đôi bàn tay chế tác tinh tế, khéo léo của nhà sáng lập Vũ Mạnh Hải. Còn lại, từ cơ sở vật chất cho đến nguồn lực tài chính đều khó khăn với diện tích cửa hàng 7m2, chỉ có 4 nhân sự và số vốn đầu tư vỏn vẹn 3 cây vàng.
Mission
- Tầm nhìn: Bảo Tín Mạnh Hải sẽ trở thành thương hiệu trang sức vàng bạc đá quý lớn hàng đầu Việt Nam, vươn tầm thế giới.
Sứ mệnh: Bảo Tín Mạnh Hải không ngừng đổi mới, cung cấp các sản phẩm trang sức với phong cách hiện đại từ những giá trị truyền thống giúp khách hàng thêm tự tin để toả sáng
Những nghề phổ biến tại BẢO TÍN MẠNH HẢI
Bạn làm việc tại BẢO TÍN MẠNH HẢI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BẢO TÍN MẠNH HẢI
Click để đánh giá