Mô tả công việc
Company: Bien Hoa Consumer (TTC AgriS Group)
Location: 62 Tran Huy Lieu str, Phu Nhuan Dist, HCMC
Job Description
1/ Policies and Procedures
- Provision of a comprehensive total rewards solution for the organization
- Lead the review of the remuneration strategy, remuneration policy, remuneration systems, and guidelines
- Guide and assist in the development, implementation, and administration of rewards and employee benefits policies
2/ Remuneration
- Serve as a liaison with reward companies on compensation and benefits issues for salary benchmarking purposes
- Conduct market analysis and ensure that all programs (pay structures, benefit plans, etc.) are competitive
- Engage in wider remuneration and benefits communities and participate in industry activities by providing appropriate insights and inputs
- Advise the organization on compliance requirements of reward policies, relevant systems and tools
- Monitor the impact on budget and payroll margins and advise the organization accordingly
4/ Staff appointment analysis
- Provide recommendations on salary offers and promotions in accordance with the organization's policies to prevent anomalies
- Ensure that the quarterly appointment reports are prepared and analyzed to ensure the effectiveness of our attraction and retention strategy
5/ Annual performance reviews
- Manage the organization's annual performance process ensuring that contracting and assessments are done periodically
- Lead the promotions cycle processes and provide analysis of the impact of the outcome to ensure efficiency and effectiveness
- Assist in drafting submissions to the organization's leadership and BoD
6/ Bonus program
- Coordinate the annual bonus process and its implementation
7/ Staff turnover analysis
- Ensure that staff turnover analysis is provided quarterly and the organization is informed of major challenges
- Ensure consolidated turnover reports are submitted annually in preparation for annual increases
- Establish the effectiveness of the organization's attraction and retention strategy
8/ Benchmarking and survey participation
- Conduct internal and external benchmark studies to ensure that the organization's salaries, incentives, and retention strategy are competitive and responsive to the market
- Participate in salary, benefits, and relevant industry surveys and provide a proactive review of market pay and benefit position
- Participate in salary and wage movement surveys to determine annual increases and prepare annual budgets
- Ensure understanding of survey processes and interpretation or results in the organization
- Oversee that the job matching exercise is done to ensure the accuracy and relevance of the information provided for benchmarking
9/ Employee Recognition
- Review the recognition statement document periodically to ensure its relevance and alignment with organizational objectives
- Ensure alignment between organization-wide and unit recognition statements
- Facilitate the organization's wide program biennially
- Prepare presentations to the organization's leadership for approval
10/ Long-term and short-term incentives
- Review and maintain the awards policy for relevance
- Develop and maintain short-term incentives for the organization
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in human resources, business administration, finance, or a related field
Minimum 5 years of experience in total rewards within fields of FMCG, retail,...
Have experience working with rewards service providers (Mercer, Hay, Willis Towers Watson)
Experience in designing and implementing total rewards programs
Strong knowledge of local and federal laws related to compensation and benefits
Proficient in Microsoft Office and HRIS systems
Excellent analytical and problem-solving skills
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Tầm Nhìn
Cona Land trở thành công ty môi giới bất động sản chuyên nghiệp đứng top 1 tại các tỉnh Tây Nguyên. Phấn đấu đến năm 2030 hoàn thành 50.000 giao dịch cho toàn hệ thống.
Giá Trị Cốt Lõi: KHÁT VỌNG & TRÁCH NHIỆM
KHÁT VỌNG
“Đối với mỗi con người Cona, Khát vọng “lớn nhất” đó chính là chinh phục đến trái tim khách hàng bằng việc cung cấp sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.”
Vì lẽ đó, Khát vọng trao đi nhiều giá trị đến khách hàng chính là động lực mạnh mẽ thúc đẩy chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng, để đáp ứng cả những nhu cầu khắt khe nhất, đồng thời đem đến giải pháp nhanh chóng và hiệu quả nhất cho khách hàng.
- Luôn có mục đích rõ ràng
- Nghiêm khắc với bản thân
- Không bỏ cuộc
TRÁCH NHIỆM:
Tại Cona, mỗi Cá nhân nói riêng và Tổ chức nói chung đều sẵn sàng chịu Trách nhiệm. Chúng tôi cam kết tính Trách nhiệm cao nhất đối với các hoạt động của Tổ chức.
- Trách nhiệm trong việc tạo ra giá trị cho Khách hàng, Đối tác
- Trách nhiệm với sự phát triển của đội ngũ nhân sự
- Trách nhiệm đối với xã hội và cộng đồng