Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS

Cập nhật 25/08/2024 22:16
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS
Designer Supervisor
CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119 121 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Trưởng nhóm/Trưởng phòng

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 3 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

16/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Thiết Kế 2D , Thiết Kế Sản Phẩm

Mô tả công việc

As a Design Supervisor at Minthcare, you are responsible for delivering new outstanding design ideas for always-on and campaigns of the Minthacare brand portfolio. You are supervising an internal team of crafters and external resources for producing artwork & assets that are meeting marketing and brand objectives..You are also directly responsible for the production and design of all collaterals, assets, materials for integrated marketing campaigns on multichannel platforms (online and offline, retail and e-commerce, media and KOLs, medical and partners)..

Scope of Responsibilities

  • Creative strategy: Lead the development and implementation of creative strategies that align with Minthacare’s marketing and branding objectives. Propose big ideas for the main campaigns of the portfolio of Minthacare brands. Propose activities and engagement strategies to engage on all channels with partners and customers. Propose and optimize the adaptation of existing contents from other countries or from headquarters to be used in Vietnam.

  • Ideation: Provide creative direction and ideation for all marketing campaigns, ensuring that concepts are on brand, visually compelling, and aligned with target audience preferences.

  • Creative ownership: Oversee the work of designers, writers, and other internal and external creative professionals, providing art direction and feedback to ensure that all creative output meets Minthacare’s standards for quality and brand consistency.

  • Creative localisation: Ensure the good localisation and adaptation of content coming from HQ or other countries to resonate for the Vietnam market.

  • Creative consistency: Manage the brand’s visual identity, ensuring consistency across all touchpoints, including packaging, advertising, and social media.

  • Art direction: Provide art direction for all creative projects, ensuring that design elements are on brand, visually appealing, and effective in communicating key messages.

  • Resource management: Develop and maintain budgets for all creative projects, and manage resources to ensure efficient and effective use of funds.

Yêu cầu công việc

  • Agility: Manage multiple projects and brands simultaneously, balancing competing priorities and deadlines, and ensure that all projects are delivered on time, on budget, and to the company’s standards for quality.

  • Creative innovation: Stay up-to-date on industry trends, competitive landscape, and customer preferences to inform the company’s creative direction and ideation. Ability to think creatively and develop new ideas that differentiate our products from competitors while maintaining the medical USP of the products.

  • Collaboration: Engage with cross-functional teams to ensure that creative concepts align with product development and launch timelines. Ability to work effectively with all teams in the Minthacare organizational structure: with the HQ of the brands, with other departments of the company, with peers in other countries, with the brand representatives.

  • Company culture: Foster a culture of creativity and innovation within the team and across the organization, encouraging team members to share ideas and experiment with new approaches.

  • Time management: Excellent time management skills to prioritize tasks and meet deadlines.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS
CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Tiền thân từ 1 xưởng kem nhỏ, Bliss đã phát triển mạnh mẽ để trở thành công ty cổ phần và sản xuất sản phẩm tại Khu chế xuất Tân Thuận với quy trình kiểm soát chất lượng tuân thủ theo tiêu chuẩn ISO. Bliss làm mọi sản phẩm tự nguyên liệu thô thay vì dùng nguyên liệu bán thành phẩm. Mọi sản phẩm Bliss làm tuân theo tôn chỉ: có ngon, mới làm, để thỏa mãn slogan: "Naturally Made. Insanely Good."

Chính sách bảo hiểm

  • BHXH theo quy định hiện hành, BH sức khỏe tự nguyện

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Party
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập từ năm 2020, Bliss là công ty sản xuất kem, sữa chua và bánh tại Sài Gòn, với 2 thương hiệu là Bliss Premium Gelato và Bơr Croissant

Mission

Bliss Accessories tự hào là trung tâm Năng lượng Tích cực của bạn. Bliss tin rằng năng lượng tích cực có sức biến đổi mạnh mẽ.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS

CÔNG TY CỔ PHẦN BLISS

Click để đánh giá