Mô tả công việc
Manage the outlet operations of the hotel to ensure the achievement of established food and beverage quality and guest service quality standards and departmental revenue and profit goals.
Adhere to regulations concerning FSMS/HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and policies and procedures.
Report directly to Director of F&B
Key Metrics
Revenue Target
Department Budget
Overall Outlet profitability
Completion of assigned tasks / projects
Meeting deadlines
Key Performance Objective
Performance Review
Employee Satisfaction Survey
Guest Satisfaction Index
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Deliver Food and Beverage service of high standard and in accordance with AccorHotels standards
Develop departmental standards and procedures to promote salesmanship, beverage creativity and profit
Delivers daily briefings and attends other Food and Beverage meetings as scheduled
Delivers prepared training sessions in line with a departmental monthly calendar
Prepares for service by ensuring the department’s readiness
Carries out effective service by ensuring all staff are aware of their role and well-trained of products
Patron care standards are adhered to
Ensure the cellar operations are carried out including:
Take appropriate action to resolve guest complaints
Requisition bar items according to bar stocks
Ongoing training and coaching should be conducted to enhance the knowledge and skills of the staff.
Complete spillage report and submit to Food and Beverage manager at the Conclusion of each shift
Assist to promote the entertainment.
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Motivate and drive team productivity at all times and offers assistant to other outlets where possible and as requested.
Closely monitors outlet flow and proposes ideas to increase table turn over and overall outlet capability
Conduct regular check on the cleanliness
Report all the default area and equipment and follow up to fix the area.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )- Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )
- Uniform / Đồng phục
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house/ Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.
- On board Travel expense & Annual support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc & vé thăm quê hàng năm
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Good command in English
Leadership Skills
Computer Skills
Qualifications
Graduated from Vocational/College/University preferably in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
Experience
2 years related experience preferably in international 4-5 star hotel/resort, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Assistant Outlet Manager with good background will be considered to interview.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Team building
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.
Mission
- The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.