Việc làm THE BODY SHOP

Cập nhật 02/08/2024 14:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
Business Development , Experience At Agency
THE BODY SHOP
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 3
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Collaboration: Work closely with the marketing and product teams to relay client feedback, gather insights, and contribute to the continuous improvement of our marketing add- ons. Collaborate on creating sales collateral, presentations, and other materials to facilitate the sales process.
Market Research: Stay up to date with industry trends, competitive landscape, and emerging technologies in both the ecommerce and marketing agency sectors. Utilize this knowledge to position our marketing solutions effectively and adapt our offerings as needed.
Product Expertise: Gain a comprehensive understanding of our ecommerce platform and the range of marketing options available as add- ons. Articulate the features, benefits, and use cases of these marketing solutions to potential clients, demonstrating how they can enhance their marketing efforts and drive business growth.
Client Relationship Management: Build and maintain strong relationships with clients. Understand their unique needs and tailor solutions to match their marketing goals. Provide exceptional customer service and support throughout the sales process and beyond.
Sales and Business Development: Drive the sales cycle from prospecting to closing, focusing on selling our marketing options add- ons to ecommerce businesses. Develop a robust sales pipeline, identify potential clients, and conduct effective sales presentations to showcase the value of our marketing solutions.

Yêu cầu công việc

Tech- Savviness: Comfortable using technology and sales tools to manage leads, track progress, and communicate effectively.
Communication Skills: Exceptional communication and presentation skills, both written and verbal. Ability to convey complex ideas in a clear and persuasive manner.
Marketing Agency Background: Substantial experience working in or with marketing agencies is essential. Understanding the agency landscape, client needs, and marketing strategies is crucial to effectively selling our marketing add- ons.
Ecommerce Knowledge: Familiarity with ecommerce platforms, online sales processes, and digital marketing strategies. Understanding the challenges and opportunities that ecommerce businesses face will greatly contribute to your success in this role.
Relationship Building: Strong interpersonal skills and the ability to establish rapport with clients. Customer- centric approach to sales and a genuine desire to help clients achieve their marketing goals.
English: reading, writing.
Self- Motivated: Highly motivated and results- driven individual who thrives in a fast- paced, target- oriented environment.
Sales Experience: Proven success in a sales role with a focus on selling marketing solutions. Experience in B2B sales within the ecommerce industry is strongly preferred.
Adaptability: Flexibility to adapt to changing market conditions and client needs. Willingness to iterate on sales strategies and approaches based on feedback and results.

Quyền lợi

13- month bonus
Annual trip
Insurance full gross salary
Competitive compensation package including a base salary and commission structure. Commission is earned upon successfully closing deals. Compensation will be discussed further during the interview process. Upto 30mil + commission
15 days annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 01:45:03

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
THE BODY SHOP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party
  • Team building
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.

Mission

  • The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.

Những nghề phổ biến tại THE BODY SHOP

Bạn làm việc tại THE BODY SHOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THE BODY SHOP

THE BODY SHOP

Click để đánh giá