Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Duties:
1. Operation:
- Check the staff’s cleaning, general display and uniform.
- Inventory and control import and export of goods.
- Control stock and order.
- Check out the promotions at the time of application and persistently disseminate to employees.
- Proactive inventory management to increase sales.
- Always fully aware of the inventory of all product lines and report ly to the Retail Operation Manager, predict product accumulation and shortages, and maintain as reasonable as possible.
- Responsible for the management and maintenance of the store's assets.
- Responsible for timely reporting to the Retail manager to fix problems that do not affect sales activities.
2. Sales Management:
- Support Retail Operation Manager to plan to grow sales in the store.
- Support Retail Operation Manager to develop an annual budget that keep track of all expected expenses and sales.
- Optimize in-store sales by ensuring inventory is available, and regularly rearranging goods in the store.
- Cooperate with Retail Operation Manager to develop sales strategy based on market trends, sales goals and invemtory control.
3. Customer Service
- Ensure that each member of the store provides an excellent service to each customer entering the store, consistent with the Brand's customer service standards.
- Sales growth through suitable services for all customers.
- Always be present and resolve internal problems at the store in case of a conflict.
- Ensure that all customers are served properly.
- Implement this strategy with a quality-oriented sales policy and customer service.
- Ensure that all sales teams fully understand the sales strategy and apply it.
- Ensure good after-sale services.
4. Personnel Management
- Promote the sales team to serve all customers according to specified standards.
- Supervise and maintain high quality staff.
- Track each employee's performance.
- Ensure that the employees is properly trained on a regular basis to develop customer service, product knowledge and sales skills.
- Monitor and ensure the allocation of employee leave schedule according to the regulations of the Company.
- Create teamwork, discipline and mutual respect, as well as dedication and loyalty to the Company.
- Ensure all team members receive the right support to reach their best potential.
- Train the sales team to develop the right sales skills.
- Maintain an image of the store and the environment with the company that sets its standards of day-to-day operations.
- Ensure product knowledge and theme of season & year and responsible for training staff to understand product knowledge.
- Responsible for guiding and training new employees in accordance with the Company's regulations and procedures.
- Train employees in sales skills, customer communication and other skills.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATION
- Bachelor's degree in Business Administration or relevant field preferred.
- At least 5 years' experience in the retails system with the same position.
- At least 2 years in luxury background.
- An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.
- Ability to manage well, coordinate and organize work scientifically and effectively.
- Good management, communication, organizational, negotiation and problem solving skills.
- Ability to train employees.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
- Over time
- Travel fee
- Phone - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
- In-depth product training
- Selling skills - Độ tuổi: 25 - 40
- Thời gian làm việc: Rotating shifts
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benifit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Monthly Incentive - Ngày nghỉ: Rotating shifts
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Team building
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.
Mission
- The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.