Mô tả công việc
Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting- up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
Create and manage marketing plans for critical stores.
Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
Quyền lợi
12 days annual leave
Engagement Activities
PJICO Healthcare extra
13th month salary + KPI bonus
Learning & Training opportunity
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 01:35:02
Được thành lập vào năm 2010, khi thị trường thời trang mặc nhà còn chưa được chú trọng. Cardina chính là cái tên đặt bước tiến tiên phong trong lĩnh vực này. Sau hơn 12 năm phát triển, hiện Cardina vẫn có tầm nhìn trở thành Thương hiệu dẫn đầu thị trường dòng thời trang ứng dụng, lifewear tại việt Nam.
Với quy mô gần 300 nhân sự, BW JAPAN đã và đang nỗ lực đem lại một môi trường làm việc vô cùng chuyên nghiệp, năng động và đầy hứng khởi cho nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2010: công ty được thành lập
Mission
Với tầm nhìn như trên, sứ mệnh của Cardina được xác định là sẽ cung cấp cho xã hội những sản phẩm thời trang với 5 đặc tính độc đáo, nổi bật nhất:
- Chất liệu mang lại cảm giác thoải mái, dễ chịu, thân thiện với sức khỏe.
- Thiết kế tạo ra xu hướng, chú trọng nét tinh tế và tối giản làm chủ đạo.
- Phom dáng phù hợp với mọi hình thể người Việt.
- Màu sắc phong phú đáp ứng đa dạng sở thích.
- Chất lượng dịch vụ tận tâm và chuyên nghiệp.