Mô tả công việc
KEY RESPONSIBILITIES:
Revenue Management Analytics:
- Monitor, analyze, and report on key performance metrics such as Occupancy, Pacing, ADR (Average Daily Rate), RevPAR (Revenue per Available Room), and occupancy.
- Assist in forecasting, budgeting, and pricing strategies to optimize room sales and maximize revenue by market segment and key accounts.
- Analyze historical data to identify trends and provide recommendations for revenue optimization by market segment, channels, room types, accounts.
- Collaborate with the Revenue lead to ensure rate integrity and market competitiveness across all distribution channels.
- Track and report on promotional campaign performance from all channels to assess the impact on revenue.
Digital Data Analytics:
- Monitor and analyze digital marketing efforts (PPC, SEO, social media, email campaigns) and website performance, google analytics to enhance guest engagement and conversion rates.
- Provide insights on guest behavior, booking patterns, and preferences using analytics tools.
- Collaborate with the marketing team to optimize digital content, user experience, and online presence.
- Track and report on direct web bookings and other digital sources of revenue.
Reporting and Dashboard Management:
- Create and maintain dashboards and reporting tools that provide real-time insights into hotel performance.
- Present findings to senior management, providing clear and actionable recommendations.
- Assist in the development of KPIs to track the success of key business initiatives.
- Perform daily, weekly, monthly and annual reports.
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business, Data Science, Hospitality Management, or related field.
- Strong proficiency in data analysis tools (e.g., Excel, Power BI, or similar).
- Experience with hotel property management systems (PMS) and revenue management systems (RMS) is a plus.
- Familiarity with digital marketing metrics and analytics tools (Google Analytics, social media analytics, etc.).
- Excellent analytical, communication, and problem-solving skills.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Prior experience in the hospitality industry or revenue management.
- Strong understanding of the hotel distribution landscape (OTAs, direct bookings, etc.).
- Experience with SQL or other database management tools.
Yêu cầu hồ sơ
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.