Mô tả công việc
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain.
- Opportunities for career advancement, training and development.
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period.
- Accor employee benefits as per Hotel Policies.
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
- English language is essential
- Strong leadership, interpersonal and customer service skills
- Strong team player and has the ability to trouble shoot
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.