Job Descriptions:
Take responsibility for product marketing and application training for dealers and customers, including modality products, such as CT, MRI and console software.
Application training
· Conducting application training for internal side, Healthcare Professionals & Distributors in the proper use of our products at the installation period.
· Providing after-sale service related to the use manual if customers have difficulty.
Product Marketing:
· Analyzing demand of stakeholders to identify opportunities, determines product requirements and inform marketing strategies.
· Gathering and analyzing marketplace trends and customers, competitors’ data.
· Coordinating with Medical Marketing Leader/ Product Assistant Manager/ Business Manager to develop and implement a comprehensive marketing plans and strategies.
Preparation marketing Materials
· Creating the marketing materials such as presentation, video, leaflet… which based on the official information from HQ or other parties to support sales & Marketing in promoting and selling products.
· Preparing or translating technical documents from English to Vietnamese.
Any other assigned job duties as per assigned by the management.
Job Requirements:
· Bachelor’s degree (or equivalent) in business administration, or related field. Medical/ biotechnology/ radiography/ medical imaging background is a plus point.
· Have +5 experience-year working in medical equipment Business. Experience in Radiology field is a plus point.
· Good at listening and mutual communication skill in English.
· Good at critical-thinking and problem-solving skills.
· Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.
· Possessing a strong sense of ownership and being accountable for missions, overcome challenges and difficulties to pursue the final goals.
· Ability to generate ideas/ initiatives/innovations that create value and improve processes instead of just following the previous way.
· Great ability to work with internal and external stakeholders to maintain positive relationships by managing their expectations as well as the desired outcome appropriately is known.
· Willingness and ability to travel.
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.