Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Manage the TP documentation team specializing in US shipments, including managing tasks such as declaring AMS/ISF/ACI and E-MNF, Pre-, Billing,… ensuring correct and fully documents, limited loss maximum.
· Manage the team 3+ including training, coaching, and encourage team member for work efficiently.
· Overseeing and evaluating operation staff activities, and providing them with regular performance-related feedback.
· Ensure all staffs and positions in the team have job descriptions, clear expectations and are working with structured development plans
· Map and understand department process flow, set up working procedure for team, clear process between different departments and collaboration for better results.
· Leading and monitoring the daily activities of documentation team.
· Develop tools to manage quality operation level consistency, to meet company's growing demands in business line.
· Support other Departments and establish good working relationships with other internal departments, customer & carriers.
· Be responsible for all processing of the team
· Update all import/export laws, rules, regulations, tax provisions, etc.
· Be responsible for dealing with arising problems.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Administration; Foreign Trade; Logistics
- At least 5 year experienced working for LOGISTICS FORWARDER TP TRADE and 3 years at the same level
- Having experience in US, CANADA documentation, both nominated & freehand shipments is an advantage.
- Being careful, responsible, dynamic, enthusiasm & hard working.
- Persuasive speaking, willingness to improve are the top customer service attributes a representative needs.
- Good at communication Skills (Negotiation & Convincible Skills)
- Good command of English (both verbal & written)
- Team Work (Collaboration; Conflict Resolution; Challenge and Support)
*** Working time: (5 days/week): Monday to Friday: From 08h00 to 17h30
*** Benefits:
- 13th month salary, discretionary bonus
- Annual travelling
- Annual intensive health check
- Attendance allowance
- Phone card allowance.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác: Attendance Bonus, Phone card allowance
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Internal & External training
- Độ tuổi: 27 - 40
- Thời gian làm việc: Monday to Friday: From 08h00 to 17h30
- Phúc lợi: 13th salary, discretionary bonus
- Lương: Cạnh tranh
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.