Việc làm ECRM

Cập nhật 29/12/2024 05:32
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM
IT Manager
ECRM
39 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng

Mô tả công việc

1. Troubleshoots technical support problems related to technology systems and provide necessary assistance or solutions.

2. Installs, maintains, troubleshoots, and upgrades the existing systems and databases.

3. Administers network activities and maintain system security.

4. Identifies user training needs and provide necessary on-site training in coordination with the Training Department.

5. Coordinates and reports any IT related concerns or challenges.

6. Interprets and explains technical concepts to non-technical users as required

7. Installs, assembles, configures and maintains any IT related equipment on site.

8. Assists in the assessment of user training needs, coordinates and performs system applications in-house training.

9. Troubleshoots problems relating to computer hardware and software.

10. Maintains all database including the input and correction of data, determines format, researches data conversions, establishes data specifications and updates sources and ensures data integrity.

11. Installs and troubleshoots problems within the network and system, including installation of new applications, upgrades and assists users to solve software problems.

12. Installs and maintains network systems and related peripheral equipment; performs network administration and security functions while ensuring system integrity and security.

13. Acts as a technical resource in assisting users to resolve problems with specialised and dedicated technology systems; implements solutions or notifies outsource providers as required.

14. Identifies purchase recommendations including users’ needs and provides justification for equipment and services.

15. Participates in the provision of end-user services, including help desk and technical support services in the property.

16. Researches potential technology solutions and makes appropriate recommendations.

17. Practices asset management for IT hardware, software and equipment, as per company policy.

18. Investigates user problems and needs, identify their source, and determines possible solutions.

19. Provides general on-site technical support as required.

Quyền lợi được hưởng

* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary

* Active, balance and professional working environment

* Productivity focus not time attendance

* Fun and playfull internal activities

* 14 AL days

* Meal allowance

* Phone allowance

* 24.7 health insurance

Yêu cầu công việc

1. Understanding, continuing update and compliance of the relevant policies, procedures and service delivery standards of this position.

2. Understanding, continuing update and compliance of human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations.

3. Performs other related duties and functions assigned.

Yêu cầu hồ sơ

Education – Bachelor’s degree in computer science, computer engineering or other IT related discipline with certifications in any technical domain.

Work Experience – Minimum of two (2) years related work experience at the same or higher position; hotel IT operations experience is an advantage.

Competencies –

• Interpersonal. Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships.

• Information & Technology. Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications.

• Basic & Analytical Skills. Managerial, numeracy, written and verbal communication, decision-making, problem solving.

• Personal Qualities. Responsibility and reliability, self-esteem, self-management, integrity and honesty.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Trãi, Phường Khương Trung, Quận Thanh Xuân

Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia các BHSK, BHXH 
  • Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Party
  • Team building

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.

Mission

  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại ECRM

Bạn làm việc tại ECRM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECRM

ECRM

Click để đánh giá