Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thạc sĩ Tú Phạm - Người sáng lập nên Nền tảng luyện thi đầu tiên tại Prep.vn. Từng có nhiều năm trong đào tạo, luyện thi trực tiếp tại trung tâm. Là diễn giả của nhiều chương trình, hội thảo về ngôn ngữ... được rất nhiều phụ huynh và đặc biệt học sinh, sinh viên đam mê Tiếng Anh tin tưởng.
Trong quá trình đào tạo, thầy nhận ra rằng có rất nhiều phụ huynh học sinh vất vả trong việc tìm địa chỉ học vừa "Chất Lượng" lại Vừa "Thuận Tiện" đặc biệt các gia đình xa trung tâm các thành phố lớn. Có nhiều phụ huynh di chuyển 30-40km mỗi buổi để đưa con đi học Offline với thầy, nhiều trường hợp vì các bạn ở quá xa dù rất tin tưởng và mong muốn học những cũng chỉ có thể chia sẻ với bạn mà không thể đồng hành cùng.
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bơi lội
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP được thành lập năm 2021
Mission
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP
công ty gia đình, quản lý năng lực kém mà toàn người quen (RV)
quản lý toxic, làm việc ko rõ ràng, dí việc nhân viên hết mình (RV)
Quản lý thượng đẳng, toxic. (RV)