Mô tả công việc
- You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations
- You coach the team in tailoring service processes, aiming to make each visit to the Aqua Bar & Lounge as memorable and unique as possible
- Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments
- Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, allowing you to give guests recommendations in order to optimize overall guest experience.
- You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
- You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team
- You are involved in Aqua Bar & Lounge revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team.
- You always try to make the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Having knowledge about food safety and hygiene
- Language: Professional English
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Thạc sĩ Tú Phạm - Người sáng lập nên Nền tảng luyện thi đầu tiên tại Prep.vn. Từng có nhiều năm trong đào tạo, luyện thi trực tiếp tại trung tâm. Là diễn giả của nhiều chương trình, hội thảo về ngôn ngữ... được rất nhiều phụ huynh và đặc biệt học sinh, sinh viên đam mê Tiếng Anh tin tưởng.
Trong quá trình đào tạo, thầy nhận ra rằng có rất nhiều phụ huynh học sinh vất vả trong việc tìm địa chỉ học vừa "Chất Lượng" lại Vừa "Thuận Tiện" đặc biệt các gia đình xa trung tâm các thành phố lớn. Có nhiều phụ huynh di chuyển 30-40km mỗi buổi để đưa con đi học Offline với thầy, nhiều trường hợp vì các bạn ở quá xa dù rất tin tưởng và mong muốn học những cũng chỉ có thể chia sẻ với bạn mà không thể đồng hành cùng.
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bơi lội
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP được thành lập năm 2021
Mission
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP
Phương châm của sếp là không để cho ai bị đuổi. Yếu thì tạo cơ hội và thử thách cho cố gắng, bản thân đi làm thấy mình tốt lên rất nhiều. Ngoài việc luôn trả lương trước và đúng hạn thì chế độ Thưởng + Lộ trình phát triển cũng rất rõ ràng.