Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
Sao Bắc Đẩu
20 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
Sao Bắc Đẩu
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô U.14B-16A, Đường số 22, Khu Chế Xuất Tân Thuận, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh
Công ty Cổ phần Công nghệ Sao Bắc Đẩu được thành lập năm 1996, hoạt động về lĩnh vực Công nghệ Thông tin. Công ty chúng tôi chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật tổng thể tích hợp hệ thống CNTT – Viễn thông dựa trên nền tảng công nghệ tiên tiến của thế giới, bao gồm các dịch vụ khảo sát, tư vấn, thiết kế và triển khai, lắp đặt và cài đặt thông số hệ thống, đào tạo chuyển giao công nghệ, hỗ trợ kỹ thuật vận hành và khai thác hệ thống, lập trình và triển khai phần mềm...
Những nghề phổ biến tại Sao Bắc Đẩu
Bạn làm việc tại Sao Bắc Đẩu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Sao Bắc Đẩu
Click để đánh giá