Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Secomus là một trong những Startup đầu tiên tại Việt Nam về phát triển ứng dụng thương mại điện tử trên nền tảng Shopify. Công ty hiện đang phát triển các sản phẩm phục vụ số lượng lớn khách hàng từ Mỹ, Canada và các nước Châu Âu.
Chúng tôi luôn chào đón tất cả các ứng viên có năng lực với chế độ đãi ngộ và quyền lợi tốt nhất!
- Du lịch 1 năm/lần, và các hoạt động dã ngoại, team building định kỳ khaki
- Được hỗ trợ học Tiếng Anh và các khóa đào tạo chuyên môn khác
- Lớp thể chất tại công ty để nâng cao sức khoẻ (giáo viên thuê riêng), hỗ trợ các hoạt động thể chất (bơi, xông hơi, marathon)
- Phụ cấp ăn trưa, bao ăn vặt hàng tuần
- Thẻ gửi xe miễn phí
- Thưởng nóng nguội, thưởng tiến độ dự án, lương tháng 13, thưởng lễ tết
- Đánh giá tăng lương 1 năm 2 lần
- Được đóng bảo hiểm đầy đủ sau khi kí hợp đồng
- Chế độ nghỉ phép, lễ tết theo đúng quy định hiện hành
- Môi trường làm việc trẻ trung, cơ hội phát triển thăng tiến
Review Secomus
Công ty ok. Công ty thoải mái, chả áp lực gì. Sếp thân thiên. Benefit cũng ok, xứng đáng. Môi trường làm việc vui vẻ, thoải mái. Các sếp có trình độ cao. Đồ ăn công ty khá ngon và nhiều. Công ty vui vẻ, anh em đồng nghiệp hòa đồng.
Đánh giá Secomus
Nơi tuyệt vời để làm việc