Mô tả công việc
- Thực hiện việc chăm sóc khách hàng trước và sau khi mua hàng
- Chăm sóc, cung cấp các thông tin hàng hóa cho khách hàng khi có các chương trình ưu đãi.
- Thực hiện việc sắp xếp, quản lý, trưng bày hàng hóa theo quy định của Công ty
- Làm việc giờ hành chính.
- Trao đổi chi tiết trong qua trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
- Yêu thích, đam mê thể thao
- Am hiểu về thời trang, thẩm mỹ
- Có khả năng giao tiếp tốt
- Chăm chỉ, cẩn thận, nhiệt tình, có trách nhiệm trong công việc
Quyền lợi được hưởng
- Được đóng bảo hiểm và các chế độ đầy đủ theo Quy định.
- Thưởng tháng lương thứ 13.
- Phụ cấp ăn trưa theo Quy định.
Techfarm will support the startup of project administration from legal procedures, HR, accounting, marketing. Besides, we also help to train the project management team and staff to ensure maximum efficiency in administration and operations.
Techfarm prides itself on the strengths of Technology, and we offer programming and product development solutions: Blockchain, Crypto Digital Assets, and NFTs; DeFi, Gaming, Web3, and other Dapp. And in particular, the Techfarm team relies on a powerful combination of Blockchain, Smart Contract, tokenization, AR, VR to create innovative and innovative products, virtualization in all socio-economic areas via Metaverse, decentralized social networks, decentralized government, finance - economics, medicine, biology, agriculture, etc.