What We Ask
- Bachelor degree, major in Business or related fields
- At least 3-5 years of experience in Sales. Highly prefer experience in Route to Market or GT Sales positions from FMCG
- Excellent sales orientation mindset and strong collaboration skills; have commercial sense and understanding of Salesforce & Route-to-market (RTM) management, productivity analysis, improvement across salesforce & intermediaries.
- Have understanding of DMS system and performance management dashboard i.e Power BI is a plus
- Soft skills required: Strong in data analysis; strong verbal & written communication and negotiation; ability to convince/influence on ASM and Distributors
- Be flexible to travel and adaptable to constantly changing environment
- Have a good command of English is a plus
- A purpose-driven organization with long-term impact to bring better nutrition to the world.
- A professional, collaborative, and inclusive working environment to help you broaden your knowledge
- Right level of autonomy and trust
- Competitive salary & benefits package that recognizes and rewards individual performance and potential.
- Annual health check and annual healthcare insurance package for you, your spouse, and your children
- Diverse training and development programs to help you grow on your own professional journey.
Continuously improve sales productivity by driving optimal route-to-market (RTM) strategy with flawless execution and enhancing Sales Effectiveness
Staying true to who you really are, that is your starting point at FrieslandCampina. Because it is precisely by embracing our differences that we can grow together. We want to create a working environment that allows all employees to bring their best and authentic selves. If who we are suits you, but you're not sure if you're the best fit for the role, we still encourage you to apply so we can help you find the role that fits you best.
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ THÔNG TIN TRUYỀN THÔNG THIÊN HY LONG VIỆT NAM(CHICILON MEDIA) thành lập tháng 9/2006, tổng vốn đầu tư 30 Triệu USD. Lĩnh vực kinh doanh chính của công ty là cung cấp cho doanh nghiệp giải pháp truyền thông hiệu quả thông qua hệ thống màn hình Tivi và hệ thống Poster trong thang máy tòa nhà. Năm 2008, Chicilon Media nhận được rót vốn đầu tư chiến lược từ quỹ DFJVinacapital. Trụ sở văn phòng chính của Chicilon Media đặt tại TP Hồ Chí Minh, với hai chi nhánh công ty đặt tại Hà Nội và Đà Nẵng. Hiện nay, hệ thống kênh truyền thông của Chicilon Media đã phủ sóng tại các tòa nhà văn phòng, chung cư cao cấp, sân bay, siêu thị và các rạp chiếu phim tại các thành phố lớn như TP Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng… Sau hơn 13 năm phát triển, công ty đã hình thành nên 04 kênh truyền thông lớn bao gồm kênh tivi thang máy tòa nhà, kênh Poster thang máy tòa nhà, kênh Tivi siêu thị và kênh sân bay, tiếp cận hơn 38 triệu lượt người tiêu dùng chủ lực tại thành phố mỗi ngày, là công ty truyền thông phủ sóng quỹ đạo sinh hoạt cuộc sống người xem lớn nhất tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.
Review TRUYỀN THÔNG THIÊN HY LONG VIỆT NAM(CHICILON MEDIA)
Phong cách làm việc và chế độ đãi ngộ nhân viên kém (RV)
Làm văn phòng chi nhánh thoải mái, vì không có sếp lượn qua lượn lại (RV)
HR đồng nghiệp chuyên nghiệp và bài bản giúp đỡ nhân viên mới vào (RV)