Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Planning, Develop, and Execute the marketing strategy for the company (Inbound & Outbound)
- Make use of competitor analysis and market’s information to develop marketing strategy.
- Responsible for content strategy, and ownership of all owned online channels such as social media (Linkedin, Facebook) and website.
- Manage and execute digital marketing campaigns according to plan
- Managing budget overview for all marketing-related activities
- Being responsible for brand management and trademark identity and other brand design
- Planning and conducting suitable online and offline marketing campaigns within a budget
- Develop and manage the marketing team.
- Determine the strengths and weaknesses of each member to build sustainable team.
- Identify goals and evaluate based on performance.
- Manage and evaluate relevant external vendors’ performance.
Yêu Cầu Công Việc
- Proficiency with digital marketing tools and event marketing.
- Good understanding of digital marketing trends in Vietnam.
- Brand marketing experience especially B2B marketing and corporate marketing is preferable.
- 5 - 10 years of experience in Marketing, including 3 - 7 years in Marketing Management
- Proficient English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h00 - 17h30 từ thứ 2 đến sáng thứ 7
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công nghệ và truyền thông Biển Xanh được thành lập. Trong giai đoạn đầu, Công ty chủ yếu kinh doanh dịch vụ viễn thông dưới hình thức đại lý phân phối cho các công ty viễn thông tại Việt Nam.
Cho đến nay, những sản phẩm dịch vụ nội dung số của Bluesea đã trở nên quen thuộc với những người yêu thích giải trí và công nghệ.