Mô tả công việc
RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO:
1. Set up a Marketing strategy consistent with long-term vision and goals, and be flexible to adapt to market changes in each period.
2. Develop a market research programs, analyze competitors, build customer portraits and research customer behavior and industry trends to be able to build effective marketing strategies.
3. Determine the marketing budget, submit the budget for approval and be responsible for managing revenue and expenditure within the approved budget.
4. Organize Marketing campaigns: organize and deploy Marketing campaigns, ensuring that all activities are carried out on schedule, on budget and achieve the set goals.
5. Manage and operate all marketing activities to achieve the best efficiency and ensuring maximum use of available resources of the business.
6. Managing activities of the Marketing department (including design, website management and information channels): responsible for determining and managing work goals, assigning and coordination staff to ensure The Company's marketing activities are on schedule with optimal performance.
7. Monitor, measure, analyze and evaluate the effectiveness of Marketing activities based on data & indicators and feedback from the market and customers, appropriate adjustments will ensure that the Company is always on the right track and achieving the desired results.
8. Consulting on Marketing solutions for the BOD: using market analysis data, consumer trends and competitors’ activities to help the BOD have an overview and accurate view of the business situation. current business. Propose the most creative and effective Marketing solutions to enhance the Company's competitive advantage.
9. Manage the production of marketing data, effective distribution of marketing materials and updates to marketing and customer databases: including organizing product photography and operational activities.
10. Apply advanced technology in business activities, organize training courses and train employees to improve work performance.
11. Report the results and implementation status of marketing activities to the BOD on a monthly and report summarizing marketing activities on a yearly. In case of detecting arising problems, it is necessary to quickly notify the BOD to have a timely solution.
12. Manage and maintain close relationships with customers.
13. Coordinate with the business development department to plan and organize sales promotion through marketing activities
Yêu cầu công việc
- Graduated with a major in Marketing, Business Administration, Communications,... or other related majors.
- Have experience in a similar position.Experience in social media (FB, IG and LinkedIn) essential along with TikTok and new innovative ways to promote our company and new business
- Have in-depth knowledge and understanding of the market, products/services.
- Have good leadership, management, training and communication skills
- Good skills to synthesize, data analyze,creativity,critical thinking, planning, solve problems and presentation skills,
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility,good time managementand can withstand pressure high at work
- Appearance: well presented, confident,
- Proficient in office information technology.
- Lanaguage Skills: IELTS từ 5.0
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Ra đời từ năm 2006, Công Ty Cổ Phần Cung Cấp Thực Phẩm The Caterers khởi nghiệp từ ý tưởng kinh doanh nhỏ về sản xuất và giao tận nơi bánh mì sandwich đóng gói sẵn. Đến nay, The Caterers đã trở thành doanh nghiệp dẫn đầu trong việc cung cấp các dịch vụ thực phẩm đa dạng trên khắp cả nước. Là doanh nghiệp độc lập, chuyên nghiệp và sáng tạo, The Caterers chuyên cung cấp dịch vụ phục vụ căn tin trường học, suất ăn công nghiệp, phần ăn văn phòng và cung cấp dịch vụ phục vụ tiệc, sự kiện với mục tiêu nâng cao chất lượng cuộc sống cho khách hàng và xã hội. Với sự tự tin trong chuyên môn, chúng tôi đã xây dựng danh tiếng của mình khi luôn mang đến các loại hình dịch vụ linh hoạt, chất lượng và nhanh chóng cho tất cả các nhu cầu dịch vụ khác nhau của khách hàng, dù cho đó là dịch vụ giao phần ăn tận nơi, bếp nấu tại chỗ, căn tin tự phục vụ, hay tổ chức sự kiện doanh nghiệp quy mô lớn, tiệc tư gia cao cấp, hay buổi lễ cầu hôn lãng mạn… Hiện tại, The Caterers có hơn 600 nhân viên toàn thời gian đang phục vụ trên 13,500 bữa ăn mỗi ngày tại 30 Hệ thống trường Quốc tế – Song ngữ, nhà máy, văn phòng và tổ chức hơn 620 tiệc, sự kiện mỗi năm. Thành công này đã góp phần tạo thêm động lực để chúng tôi tiếp tục duy trì chất lượng dịch vụ, tận tụy với khách hàng, và chia sẻ những gì tốt nhất cho cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty là một công ty tư nhân, được thành lập vào năm 2006
Mission
- Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.