Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Develop an effective communication plan and execute all the plans that follow up marketing campaigns for Popeyes & Burger King:
Internal:
- Follow & percisely execute communication strategy that includes media outreach, events, PR and social media content creation.
- Manage internal communications (email, newsletters etc.)
- Assist in communication of strategies or messages from senior leadership
- Work with key internal role-players to brainstorm content ideas, in line with the company’s strategy and in support of various brand initiatives.
- Support and evaluate results of communication campaigns with the team.
- Report weekly & monthly for communication activities, calendar,…
- Monitor daily media and identify external trends, news opportunities and leverage external opportunities across all communication channels.
External:
- Build and maintain relationships with journalist, agencies and key external role-players.
- Liaise with media and handle requests for interviews, statements etc.
- Promote products and services through public relations initiatives.
- Perform “damage control” in cases of bad publicity.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing or relevant field.
- A minimum of 2 years’ experience in a communication marketing or advertising position, at least 2 years in executive level.
- Fluent in English and Vietnamese is a must.
- Demonstrable experience in content creating, managing social media and/or display advertising campaigns.
- Highly creative with experience in identifying latest trends and news opportunities and devising digital campaigns that engage, inform and motivate.
- Solid knowledge of PR, social media & project management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
Parking allowance
Phone allowance
Happy Friday
Internal Sales - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
Working with a team of leading experienced people in the F&B Industry.
Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills and soft skills - Độ tuổi: 23 - 45
- Thời gian làm việc: 08h30-17h30 Monday to Friday
- Đồng nghiệp:
VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities and energetic people.
Modern working space, fully equipped for work such as laptops, phones,...
Youthful and professional working environment.
Opportunity to work with famous managers in the F&B industry. - Phúc lợi:
The cap of the salary used for social insurance contribution is 100%.
Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
Engagement events. - Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN DAESANG ĐỨC VIỆT được thành lập năm 2000, là doanh nghiệp trực thuộc tập đoàn DaeSang, Hàn Quốc hoạt động trong lĩnh vực chế biến, kinh doanh các loại thực phẩm chế biến từ thịt như các loại xúc xích, thịt nguội, dăm bông và thịt tươi an toàn, vv...
Công ty có nhà máy chế biến đặt tại xã Tân Lập, huyện Yên Mỹ, tỉnh Hưng Yên.
Là sự kết hợp xúc xích – tinh túy ẩm thực Đức vào bữa cơm truyền thống của người Việt. Là sự kết hợp xúc xích – tinh túy ẩm thực Đức vào bữa cơm truyền thống của người Việt.Với uy tín chất lượng trên 20 năm, cùng sự kiểm chứng về vệ sinh an toàn thực phẩm. Sản phẩm của Đức Việt hiện nay được phân phối trên toàn quốc và hướng tới mục tiêu xuất khẩu.
Tầm nhìn
Trở thành biểu tượng của Niềm tin và Sự tiện lợi trong lĩnh vực chế biến thực phẩm tại Việt Nam. Daesang Đức Việt hướng tới trở thành một công ty thực phẩm đứng đầu Việt Nam, được tin dùng bởi các gia đình.
Mang lại sản phẩm chất lượng và dinh dưỡng cho khách hàng, vì sức khoẻ và tuổi thọ con người. Đóng góp vào sự phát triển của ngành thực phẩm tại Việt Nam.
Coi trọng sự tự tôn và tôn nghiêm của con người, tạo ra giá trị và sự hài lòng cho khách hàng. Cống hiến cho sự hạnh phúc của giá đình và xã hội