Việc làm Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Cập nhật 09/11/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
Event Manager - Autograph Saigon
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica
28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh - TP HCM

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
  • Responsible for preparing all event documentation and coordinates with Sales, property departments and customer to ensure consistent, high level service throughout pre-event, event and post-event phases of property events.
  • This position primarily handles events of average complexity.
  • Ensures their property events have a seamless turnover from sales to service back to sales.
  • Recognizes opportunities to maximize revenue opportunities by up-selling and offering enhancements to create outstanding events.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Event Logistics and Operations
• Ensures that events progress seamlessly by following established procedures, collaborating with other employees, and ensuring accuracy.
• Greets customer during the event phase and hands-off to the Event Operations team for the execution of details.
• Adheres to all standards, policies, and procedures.
• Ensures billing accuracy and conducts bill reviews with the clients prior to processing the final bill.
• Manages group room blocks and meeting space for average to large-sized assigned groups.
• Identifies operational challenges associated with his/her group and determines how to best work with the property staff and customer to solve these challenges\ and/or develop alternative solutions.
• Uses his/her judgment to integrate current trends in event management and event design.
• Acts as liaison between field salesperson and customer throughout the event process (pre-event, event, post-event).
• Participates in customer site inspections and assists with the sales process as necessary.
• Performs other duties as assigned to meet business needs.
• Solicits feedback from the property departments to identify areas for improvement to enhance the Event Planner’s experience.
Ensuring and Providing Exceptional Customer Service
• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Sets a positive example for guest relations.
• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.
• Makes presence known to customer at all times during this process.
• Oversees his/her customer experiences from file turnover through the post event phase until turnover back to sales.
• Follows up with customer post-event.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.
• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.
• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
• Ensures hourly employees understand expectations and parameters for event activities.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & Service charge
  • 05 working days per week - 2 days off per week
  • To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
  • 13th salary month.
  • Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
  • Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.

Yêu cầu công việc

CANDIDATE PROFILE

• High school diploma or GED; experienced (1 – 2 years of experience) in the event management or related professional area.

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; at least 1 year experience in the event management or related professional area required.

Yêu cầu hồ sơ

Apply via Hoteljob.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Số 247 đường Cầu Giấy, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam. 

Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn. 

Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding hàng năm
  • Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập 

Mission

Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Bạn làm việc tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Click để đánh giá