Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Thành lập từ năm 2010, với gần 10 năm hoạt động, Bảo Lai group tự hào là tập đoàn khai thác và chế biến đá trắng lớn nhất Việt nam. Hướng đến mục tiêu trở thành một trong những nhà cung cấp đá và các sản phẩm về đá uy tín trên thị trường Quốc tế, Bảo Lai đã và đang khai thác các mỏ đá trắng cùng hai nhà máy sản xuất tại tỉnh Yên Bái, trong đó nhà máy Yên Bình là nhà máy chế biến đá lớn nhất Việt nam hiện nay. Với tinh thần luôn đặt chất lượng lên hàng đầu, Bảo Lai tập trung đầu tư vào công nghệ tiên tiến nhất trên thị trường, nhập khẩu các thiết bị tối tân nhất từ những nhà cung cấp trên toàn thế giới để cung cấp các sản phẩm đá theo tiêu chuẩn quốc tế. Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành công ty hàng đầu của Việt Nam trong khai thác, chế biến và phân phối đá tự nhiên ở thị trường trong nước và trên thế giới, chúng tôi tìm kiếm những nguồn lực tốt nhất để mang lại chất lượng cao nhất. Với quan điểm con người là nhân tố quyết định mọi thành công, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên phù hợp gia nhập Bảo Lai Group, cùng xây dựng Tập đoàn ngày càng lớn mạnh. Website: baolai.vn