Mô tả công việc
Ensure a personal service is offered to all wholesale, B2C and Tour Operator partners in order to meet and exceed their expectations. Ensure that the sales process is accurately adhered to (per Sub Departmental SOPs), sales opportunities are maximized with follow up and to resolve any problems to meet and exceed sales revenue and gross profit targets. Work as part of a small dedicated team.
Understand the partner's requests and present options (prepare quotation, tour proposals) to meet their needs.
Identify and take action to up-sell and promote all INDOTREK destinations, Experiences and SIC tour products.
Take ownership of and monitor individual sales process and follow up with partners to increase booking conversion.
Respond to partner or Tour Operator requests for up to 70% of each day.
Work with our supplier network to coordinate bookings
Send final confirmation and any travel documents or vouchers to agents.
Work with the product team & marketing team to develop new products that meet the needs of the market.
Negotiate fees and changes with agents (where necessary) to gain agreement.
Report any errors regarding information on Tour Plan to Systems Support and Data Entry teams.
Prepare invoices and work with accounting in order to send invoices before deadline per month.
Manage allocated accounts where assigned.
Work with Indotrek Brand Manager, operations or reservations to help solve problems for clients on the ground when required.
Work with Contracting teams to obtain special series rates for Groups where required
Maintain relationships with wholesale partners and Tour Operators by ensuring personal service is optimized.
Meet with representatives from the account or FAM trips if they are visiting to Head office
Understand the partner's requests and present options (prepare quotation, tour proposals) to meet their needs.
Identify and take action to up-sell and promote all INDOTREK destinations, Experiences and SIC tour products.
Take ownership of and monitor individual sales process and follow up with partners to increase booking conversion.
Respond to partner or Tour Operator requests for up to 70% of each day.
Work with our supplier network to coordinate bookings
Send final confirmation and any travel documents or vouchers to agents.
Work with the product team & marketing team to develop new products that meet the needs of the market.
Negotiate fees and changes with agents (where necessary) to gain agreement.
Report any errors regarding information on Tour Plan to Systems Support and Data Entry teams.
Prepare invoices and work with accounting in order to send invoices before deadline per month.
Manage allocated accounts where assigned.
Work with Indotrek Brand Manager, operations or reservations to help solve problems for clients on the ground when required.
Work with Contracting teams to obtain special series rates for Groups where required
Maintain relationships with wholesale partners and Tour Operators by ensuring personal service is optimized.
Meet with representatives from the account or FAM trips if they are visiting to Head office
Yêu cầu công việc
Knowledge of Adventure travel is preferred
Knowledge of tourism, geography, foreign cultures
Graduate in Tourism, Hospitality, Economics or Business preferred
Minimum 1 year in Travel Sales or Sales of Services or 2 years' experience as a Tour Operator within the region
Excellent written and spoken English
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Flexibility to work overtime
Ability to work under own initiative
Ability to work under pressure to meet deadlines
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Trong hơn 12 năm phát triển và hành động vì sứ mệnh “Phụng sự xã hội”, Apec Group triển khai hàng loạt dự án BĐS với định hướng đô thị xanh phát triển bền vững, đầu tư vào những giá trị dài hạn như giải pháp xử lý môi trường, xử lý rác thải, đầu tư phát triển cơ sở hạ tầng giao thông, môi trường sinh thái, đầu tư phát triển hệ thống giáo dục tại địa phương, trường học quốc tế, khu vui chơi trẻ em,… với hàng loạt sự án trên khắp cả nước: Lạng Sơn, Hòa Bình, Bắc Ninh, Bắc Giang, Hải Dương, Thái Nguyên, Quảng Trị, Huế, Bình Thuận, Ninh Thuận, Phú Yên,…
Sở hữu chuỗi hơn 10.000 căn condotel mang thương hiệu Apec Mandala phủ khắp cả nước, Apec Group với vị thế nhà phát triển condotel số 1 Việt Nam, nâng tầm du lịch Việt Nam trở thành trung tâm du lịch của thế giới.
Doanh nghiệp vì Việt Nam
Với triết lý “Thành công bằng sự tử tế” và khát vọng “Phụng sự xã hội”, Apec Group đặt mục tiêu xây dựng đội ngũ xuất sắc, tâm huyết cùng chung tay kiến tạo những sản phẩm Việt, thương hiệu Việt vươn tầm thế giới, khẳng định niềm tự hào Việt Nam, giá trị Việt Nam.
Doanh nghiệp phụng sự
Tự đặt cho mình sứ mệnh “Phụng sự xã hội”, người Apec tin rằng chỉ khi công ty làm những điều tốt đẹp, mang lại ý nghĩa lớn lao cho nhân viên, cho khách hàng, cho cộng đồng & xã hội thì mới có sự phát triển bền vững và trường tồn. Đó là lí do vì sao ở Apec luôn dành tình yêu lớn cho những công việc dù là nhỏ nhất, không bao giờ làm những việc "tốt", phải làm những điều "vĩ đại".
Doanh nghiệp hạnh phúc
Với mong muốn xây dựng “công ty hạnh phúc”, Apec Group tạo nên một không gian, một môi trường làm việc mà ở đó mọi người cùng chia sẻ chung triết lý vị nhân sinh sâu sắc, cùng nghĩ những điều lớn lao nhưng tập trung từng bước làm những điều cụ thể hàng ngày để phát triển cộng đồng, xã hội, xây dựng đất nước.
Review Châu Á Thái Bình Dương Group - APEC GROUP
Công ty đề cao triết lý, ra rả là phụng sự xã hội nhưng thực tế là ngược lại (RV)
Môi trường làm việc quá độc hại (RV)
Công ty to, văn phòng đẹp, mọi người đều rất tốt bụng và vui tính (RV)