Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
*Key Activities:
- Strictly follow the company HSE standard in daily work.
- Online Technical Support: Provides product recommendations answer to enquiries from ASM/KAM, DSR/DLEs and customers.
- Product developments: Carry out TotalEnergies and competitors trial test, testimonials with current products, new products
- Technical support:
* Lubrication survey to implement TotalEnergies Lubricants, Lubrication Audits to identify improvements to induce savings maintenance cost through promoting specialties ranges
* Resolves technical problems regarding product or equipment performance in order to protect the company against unfounded litigation
* Consults and plans with ASM/KAM on implementation of Effective Technical Services for nominated TotalEnergies accounts, identifies and implements profit improvement opportunities with customers.
* Works with frontline sales colleagues to develop new industrial and automotive customers and identifies customer needs through investigation analysis, communicates proactively with technical staff in target accounts to promote early adoption of TotalEnergies lubricants and programs.
* Carry out joint and solo visits to new and existing key customers providing technical proposals/assistance ( lub-chart, technical service package...) to generate sales opportunities and secures product upgrade opportunities.
* Providing on field training of product application knowledge to ASM/KAMDSRs/DLEs and reviews ASM/KAMDSRs/DLEs customer interaction regularly to ensure quality of offering.
- Management of technical standards and materials:
* Establishment, translation and revision of technical standards materials (Technical data sheet, raw material specification...) and provide needed technical assistance on important commercial projects.
* Documents results of technical programs/recommendations to quantify savings and/or cost avoidance for Effective Technical Services customers and/or provide success stories
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
Yêu cầu công việc
- Had at least 3 years field experience (equipment and technical programs knowledge).
- Effective Technical Services account management and customer development.
- Good ability to know how to solve technical problems.
- Good presentation and negotiation skill.
- Fluency in English.
- Computer skill of power point, word and excel, etc.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
Công ty Cổ phần đầu tư công nghệ EMC kính gửi tới quý khách hàng lời chào trân trọng! Công ty Cổ phần đầu tư công nghệ EMC chuyên cung cấp máy cắt plasma cnc, máy căt CNC Laser, nguồn cắt plasma chất lượng cao mang thương hiệu EMC. Với đội ngũ nhân viên dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực tự động CNC, EMC tự hào là đơn vị tiên phong đưa công nghệ tự động CNC về Việt Nam. Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để cập nhật những công nghệ mới tiên tiến và hiện đại trên thế giới đưa về Việt Nam, góp phần đóng góp vào sự phát triển nền công nghiệp của nước nhà. Với sự nỗ lực không ngừng, EMC tự hào là đối tác chiến lược của nhiều đơn vị nổi tiếng cả trong và ngoài nước. Với gần 1000 máy CNC plasma, laser được EMC cung cấp, hiện đang được vận hành trong hầu hết các đơn vị, doanh nghiệp lớn tại Việt Nam như: Nhà máy cơ khí RK với 100% vốn đầu tư tại Nhật Bản, nhà máy cơ khí Việt Hàn, lilama69-2, Melinsteel, Vinacomin, Dalien Steel, Năm Lan Steel, Đa Hình… Với đội ngũ kỹ sư giàu kinh nghiệm nhiệt tình và tận tâm, chúng tôi luôn cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất với giá cả hợp lý cho mọi khách hàng.