Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần đầu tư DIC được thành lập cuối năm 2014, hoạt động trong lĩnh vực công nghệ vui chơi giải trí và thi công cơ điện với phương châm kinh doanh “Chất lượng, uy tín, tận tâm”. Với các ngành kinh doanh chính:
– Nhập khẩu và phân phối thiết bị vui chơi giải trí
– Tư vấn thiết kế, cung cấp lắp đặt hệ thông nước nóng trung tâm
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống công nghệ bể bơi, Jacuzzi, sauna, steam
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống xử lý nước sinh hoạt, RO, nước thải
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt cơ điện hạ tầng cảnh quan
Với nền tảng là đội ngũ kỹ sư điện tự động hóa công nghiệp, môi trường dày dặn kinh nghiệm, DIC đã cung cấp cho khách hàng không chỉ sản phẩn chất lượng cao mà còn cung cấp cho khách hàng giải pháp công nghệ tốt nhất.