Support manager to identify and prospect potential B2B clients
Answer customer inquiries, schedule meetings, sales appointments, and events.
Develop and maintain strong relationships with existing clients to ensure customer satisfaction and repeat business.
Manage customer accounts, follow-up order status with, provide troubleshooting assistance for orders, account statuses, and other problems.
Perform data entry tasks for sales figures, metrics, and other relevant information and maintain an organized and accessible filing system.
Support to manage sales tracking tools, compile reports, maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals.
Record sales trends and liaising with account managers to develop sales strategies.
Staying up-to-date with the latest trends and practices.
2. Customer Support (30%)
Support customers concerns, issues, inquiries related to SSL certificates: validation, technical issues (will be trained).
Verify documents and ensure all the applied information is accurate with the registration business; support process orders on system.
Support processing and making purchasing order/ Balance sheet monthly.
Ensure all tasks are done within required time frame set out by department procedure.
Report any unusual activity to your supervisors.
Other tasks as assigned.Bachelor's degree in related field
Upper-intermediate English skill, able to communicate in English-speaking environment
Open for fresher, have 6-month to 1-year of experience in similar roles is a plus
Have experience in IT field is a plus
Good communication, problem-solving, speed at work and learning attitude
Ability to work independently or in a team to solve all the requests and other diverse issues from customersIncome & Achievement
Competitive salary, salary review once a year
13th month salary and Annual Performance Bonus
MVP and Shining star awards at the end of year
Global and professional working environment
Workplace Happiness
Full SHUI as Vietnamese Law
Premium Private Medical Insurance PVI and annual health check
15-day annual leave, Christmas leave and 30-min menstrual leave for women
Company trip, YEP and monthly gathering time
Gifts on special occasion and fully stocked snack corner
Sponsored training courses and book purchase quarterly
Be well-equipped with new working equipment
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng