Việc làm Dịch Vụ Hoàng Huy

Cập nhật 12/09/2024 10:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
Customer Service Officer (Work By Shifts)
Dịch Vụ Hoàng Huy
33 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

Yêu cầu công việc

Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

Quyền lợi

International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02

Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
Dịch Vụ Hoàng Huy Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 183 phố Bà Triệu - Hai Bà Trưng - Hà Nội

Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.

Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1995

Mission

Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Hoàng Huy

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Hoàng Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Hoàng Huy

Dịch Vụ Hoàng Huy

Click để đánh giá